Pri spomenu na Alfinu Giuliju mnogima zaiskre oči – zbog atraktivnog dizajna i odličnih voznih svojstava – ali uvriježena percepcija visoke cijene ove sportske limuzine često je prepreka da se Giuliju u nekim kategorijama uopće počne razmatrati za kupnju. No, testna Giulia, početna u cjeniku, s cijenom od 252.315 kuna (uz ručni mjenjač) u mnogim se tvrtkama uklapa u budget za poslovni automobil. Zauzvrat vozaču pruža solidnu količinu zadovoljstva – kako performansama, tako i opremom – ali i dobar imidž.
Početnu Giuliju pokreće 2,2-litarski turbodizelski motor sa 150 konjskih snaga, uparen s odličnim 8-stupanjskim automatskim mjenjačem, koji dopušta i ručno mijenjanje stupnjeva prijenosa preko polugica iza kola upravljača. Motor se aktivira pritiskom gumba atraktivno i praktično smještenog na kolu upravljača. Turbodizelaš radi uglađeno, nenametljivog je zvuka koji se pri višim okretajima ipak lagano probija u prostranu putničku kabinu, zajedno s bukom s ceste.
Turbopunjač radi na malom broju okretaja s velikim zakretnim momentom kako bi pružio progresivan odaziv bez kašnjenja turba. Ubrzanja su solidna, agilnost automobila sa stražnjim pogonom uzorna. Tijekom testa trošio nam je 6,4 l/100 km. Više od deklarirane 4,2 litre, ali nismo se ni natjecali u štedljivoj vožnji...
U osnovnoj opremi Giulia, između ostalog, donosi dvozonski automatski klima-uređaj, USB ulaz, AlfaTM Connect sa 6,5-inčnim ekranom (radio, MP3, aux-in, Bluetooth), audio komande na upravljaču, presvlake u kombinaciji kože i kvalitetne tkanine, sustav za automatsko naglo kočenje, upozorenje pri napuštanju voznog traka, automatsko uključivanje i isključivanje svjetala, maglenke, senzor kiše. Dodatni paket Business sadrži stražnje parkirne senzore, el. preklapanje retrovizora i navigaciju. Kad podvučemo crtu, za postavljenu cijenu Giulia se s dobrim argumentima može nametnuti kao poslovni automobil. U prilog joj idu i vozne osobine i oprema i izgled.
ma to je dobar auto