DS3 otvara liniju 
modela za sportske vozače, odnosno 
gradske šminkere

citroen ds3
09.02.2010.
u 09:45

Citroën nam je u Parizu omogućio vožnje potpuno novim modelom koji otvara novu paletu imidž automobila; Dolazak u Hrvatsku očekuje se početkom travnja, a za koji tjedan znat će se kolika je konačna cijena modela DS3.

 Dolazak u Hrvatsku očekuje se početkom travnja, a za koji tjedan bit će poznate i konačne cijene. Nakon modela C3, koji uskoro počinje s komercijalizacijom na domaćem tržištu, Citroën je pripremio i luksuzniju izvedbu u modelu DS3. Model je to koji u paleti francuskog proizvođača automobila otvara posve novu stranicu.

Četiri boje krova
Citroën zadnje vrijeme mnogo pažnje posvećuje dizajnu i podizanju kvalitete, što je dakako prisutno i na modelu DS3, koji konkurente vidi u popularnom Miniju, Fiatu 500 odnosno Alfa Romeu MiTo.

Cilj je DS linijom modela, a najavljeno je lansiranje još modela DS4 i DS5, privući jednu sasvim novu vrstu kupaca, koji drže do stilskih rješenja, modno su osviješteni te tako i automobil, kao sredstvo prijevoza, doživljavaju i kao svojevrsni modni detalj.

Atraktivne LED lampice
Baš zbog toga Citroën je ponudio vrlo široku listu mogućih kombinacija prilikom konfiguriranja automobila kako bi se mogli zadovoljiti i najzahtjevniji kupci.

Krov (četiri boje), karoserija, školjke retrovizora i kotači vanjska su područja koja se mogu personalizirati, odnosno govorimo li o samoj putničkoj kabini na izboru su brojne boje, presvlake i materijali namijenjeni za letvicu armaturne ploče, ručicu mjenjača kao i za mnogobrojne ostale elemente.

U ponudi će biti više tema za personalizaciju vozila koje odražavaju različite tendencije i stilove života. Vanjski element koji karakterizira DS3 svakako su LED lampice na rubnim dijelovima prednjeg branika koje ističu prednji dio vozila. Dvobojne karoserije mogu se urediti brojnim naljepnicama, a čija će se ponude još proširivati. U odnosu na vanjske elemente koji baš i nemaju previše sličnosti, iako je automobil nastao na istoj platformi, u putničkoj kabini velika je sličnost s modelom C3.

Doduše, spušteno je prednje sjedalo, lagano je podignuta konzola, a uvedeni su i novi materijali. Poboljšana su i vozna svojstva jer nešto luksuznije pozicioniranje to svakako i zahtijeva. Prednja sjedala, iako su nešto uža, pružaju dosta udobnosti, a dovoljno prostora u odnosu na segment u kojem se nalazi nudi se na stražnjoj klupi. Prtljažnik od 285 litara posve je solidan na ovom trovratnom modelu koji početkom travnja stiže u Hrvatsku.

Ključne riječi

Komentara 1

OB
-obrisani-
06:13 11.02.2010.

a jakog mi trkaca......fico nista vise

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije