Nedavno predstavljen rumunjski model, kojim je osvojen naslov u utrkama na ledu, dobio serijsko izdanje

Duster je prvi Dacijin model opremljen 4x4 pogonom

Duster Dacia
14.12.2009.
u 16:20

Duster je model koji je prije tri tjedna najavio sudjelovanje sportske izvedbe u francuskom natjecanju na ledu.

Rumunjska Dacia koja uspješno djeluje pod Renaultovim nadzorom kontinuirano širi prodajnu paletu modela. Nakon Logana koji je napravio vrlo velik uspjeh stiglo je njegovo MCV izdanje, a zatim i model Sandero. Govorimo li o komercijalnim proizvodima tu su Logan Van i Pick Up, a sad je na red došao i prvi model koji koristi pogon na sva četiri kotača.

Off road mogućnosti

Duster je model koji je prije tri tjedna najavio sudjelovanje sportske izvedbe u francuskom natjecanju na ledu, a za upravljač je sjeo legendarni vozač formule 1 Alain Prost koji je i odnio naslov. Svega par dana nakon toga puštene su i prve službene informacije o serijskom izdanju koje se, kako doznajemo, tijekom lipnja očekuje na domaćem tržištu. Ulazak u taj segment nije nimalo čudan s obzirom da ovdje vrlo dobro prolazi gotovo sve što se i predstavi.

Novi rumunjski model dugačak je 432 te širok 182 cm, a kompaktni model pripreman je tako da osigurava dovoljno prostora u putničkoj kabini, ali vrlo dobre vozne karakteristike, i na cesti i izvan nje. Tome u prilog ide udaljenost od tla veća od 20 cm te prilazni kut od 30, odnosno izlazni od 35 stupnjeva.

Dizajn je nešto o čemu se uvijek može mnogo razgovarati, a ako je moguće zaključivati nakon prvih fotografija, ne možemo ustvrditi da je riječ o “ružnom pačetu”, ali niti o pretjeranom ljepotanu. Zapravo, treba pričekati da automobil dođe na cestu, pa će onda slika biti daleko kompletnija.

Još nije poznat niti izgled putničke kabine, ali se zna da će na raspolaganju biti prtljažni prostor, ovisno o izvedbi, do 475 litara obujma, odnosno 1600 nakon spuštanja naslona stražnje klupe. Jedini benzinac u ponudi bit će 1,6-litreni 16V model do 110 konja, a ljubitelji dizelaša moći će birati između dCi izvedbi od 85 i 105 konja. Kupcima je na odabir ostavljena izvedba s pogonom samo na prednju osovinu ili pak na sve kotače.

Jamstvo tri godine

Za proizvodnju će biti zadužena poznata Dacijina tvornica Pitesti u Rumunjskoj, a nudit će se poznato trogodišnje jamstvo, odnosno 100 tisuća prevaljenih kilometara.

Početni model ne bi trebao biti skuplji od 90 tisuća kuna, dok se za nešto bolje opremljenu 4x4 izvedbu očekuje cijena do sto tisuća kuna.

Ključne riječi

Komentara 1

ZG
zgubidan
09:53 27.01.2010.

katastrofa

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije