Istraživanje

Evo zašto prijenosna računala najčešće završe na popravku

Laptop
Foto: Slavko Midzor/PIXSELL
28.01.2014.
u 15:48

Zabrinjavajuć je podatak da je njih svega 15,5 posto spremno platiti dodatno jamstvo pomoću kojeg bi još bolje osigurali svoj prijenosnik

Čak 28,1 posto prijenosnih računala u Hrvatskoj za vrijeme svog vijeka trajanja barem je jednom bilo na popravku, pokazalo je istraživanje o korištenju prijenosnih računala u Hrvatskoj koje je za Toshibu provela analitička kuća Tvornica. 

Od tog postotka 20,2 posto su poteškoće uzrokovane tvorničkom pogreškom, dok se u čak 28,1 posto slučajeva dogodila nezgoda kao što je prolijevanje tekućine, pad uređaja, i sl. Kad je riječ o zaštiti uređaja visoke kvalitete, korisnici su uvijek vrlo oprezni. Stoga, ne iznenađuje činjenica da čak 91,8 posto svih korisnika prijenosnih računala u Hrvatskoj prepoznaje važnost jamstva. 

No, zabrinjavajuć je podatak da je njih svega 15,5 posto spremno platiti dodatno jamstvo pomoću kojeg bi još bolje osigurali svoj prijenosnik – glavni su zaključci istraživanja o korištenju prijenosnih računala “Toshiba Laptop Users Survey 2013”. 

U provedenom istraživanju, niz pitanja posvećen je i optimalnoj duljini trajanja jamstva kao i usporednoj vrijednosti performansi prijenosnog računala i jamstva. Unatoč činjenici da je čak 91,8 posto korisnika jamstvo ocijenilo važnim, samo 22,9 posto korisnika spremno je kupiti prijenosno računalo s nešto slabijim performansama kako bi dobili povoljnije uvjete jamstva. Kvaliteta performansi kao i cijena samog prijenosnog računala ključne su stavke prilikom  odabira i kupovine uređaja.

Istraživanje je provedeno tijekom posljednjeg tromjesečja 2013. na uzorku od 1.100 građana koji su korisnici prijenosnih računala bilo kojeg brenda. 

>> Svaki četvrti Hrvat ima računalo, a 37 posto ih razmišlja o kupnji novog

Komentara 2

FL
feliks.lorenz.33
16:22 28.01.2014.

Korisnici prijenosnih računala trebali bi kupovati računala velikih poznatih proizvođača koj imaju svoje servise širom Hrvatske i raspolažu potrebnim rezervnim dijelovima. Kao umirovljenik morao sam strogo voditi računa o cijeni pa sam uzeo računalo nešto manje firme (kod nas) i to sam "platio" čekanjem od gotovo 2 mjeseca u jedinom servisu u Rijeci, dok su dobavili novi čitač diska, jer je montirani imao tehničku grešku, već pri preuzimanju.

Avatar gladnijura
gladnijura
17:36 28.01.2014.

Imal sam ACER-a a ovo mi je drugi HP. Svi su imali dvogodišnje dokupljenu garanciju. Ni jedna nije iskorištena. Sad si mislim da više ne dokupim garanciju sa novim lapom. Ali opet sam siguran da će se nešto dogoditi ako ne dokupim garanciju.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije