Čak 28,1 posto prijenosnih računala u Hrvatskoj za vrijeme svog vijeka trajanja barem je jednom bilo na popravku, pokazalo je istraživanje o korištenju prijenosnih računala u Hrvatskoj koje je za Toshibu provela analitička kuća Tvornica.
Od tog postotka 20,2 posto su poteškoće uzrokovane tvorničkom pogreškom, dok se u čak 28,1 posto slučajeva dogodila nezgoda kao što je prolijevanje tekućine, pad uređaja, i sl. Kad je riječ o zaštiti uređaja visoke kvalitete, korisnici su uvijek vrlo oprezni. Stoga, ne iznenađuje činjenica da čak 91,8 posto svih korisnika prijenosnih računala u Hrvatskoj prepoznaje važnost jamstva.
No, zabrinjavajuć je podatak da je njih svega 15,5 posto spremno platiti dodatno jamstvo pomoću kojeg bi još bolje osigurali svoj prijenosnik – glavni su zaključci istraživanja o korištenju prijenosnih računala “Toshiba Laptop Users Survey 2013”.
U provedenom istraživanju, niz pitanja posvećen je i optimalnoj duljini trajanja jamstva kao i usporednoj vrijednosti performansi prijenosnog računala i jamstva. Unatoč činjenici da je čak 91,8 posto korisnika jamstvo ocijenilo važnim, samo 22,9 posto korisnika spremno je kupiti prijenosno računalo s nešto slabijim performansama kako bi dobili povoljnije uvjete jamstva. Kvaliteta performansi kao i cijena samog prijenosnog računala ključne su stavke prilikom odabira i kupovine uređaja.
Istraživanje je provedeno tijekom posljednjeg tromjesečja 2013. na uzorku od 1.100 građana koji su korisnici prijenosnih računala bilo kojeg brenda.
>> Svaki četvrti Hrvat ima računalo, a 37 posto ih razmišlja o kupnji novog
Korisnici prijenosnih računala trebali bi kupovati računala velikih poznatih proizvođača koj imaju svoje servise širom Hrvatske i raspolažu potrebnim rezervnim dijelovima. Kao umirovljenik morao sam strogo voditi računa o cijeni pa sam uzeo računalo nešto manje firme (kod nas) i to sam "platio" čekanjem od gotovo 2 mjeseca u jedinom servisu u Rijeci, dok su dobavili novi čitač diska, jer je montirani imao tehničku grešku, već pri preuzimanju.