S Ferrari će - točno četiri godine nakon predstavljanja modela 458 Italia na frankfurtskom salonu automobila - uskoro na istom mjestu pokazati posebnu nabrijanu verziju 458 Speciale.
Ferrarijev 4,5-litreni V8 motor osnažen je sa 570 KS na 605 KS. Time je novi “propeti konjić” prema specifičnoj snazi od 135 KS po litri obujma razvio najsnažniji atmosferski motor za cestovni automobil.
Kontrola proklizavanja
Okretni moment od 540 Nm ostao je isti kao kod izvedbe 458 Italia. Ferrari 458 Speciale teži 1290 kg, a s mjesta do stotke ubrzava za samo 3,0 sekunde, dok mu do 200 km/h treba 9,1 sekunda.
Koliko 35 KS konjskih snaga više znači pokazuje podatak da je 458 Speciale testnu stazu Fiorano prošao za 1 minutu i 23,5 sekundi, što je sekundu i pol brže od modela 458 Italia. Ali, tome nije pomogla samo sirova snaga već i fina poboljšanja u aerodinamici i ovjesu koja su za ovu posebnu seriju napravili talijanski stručnjaci. Ferrari je na razvoju radio sa stručnjacima iz tvrtke Pininfarina.
Posebne gume
Za Speciale su posebno razvijena prednja i stražnja pokretna krilca, koja se automatski prilagođavaju te smanjuju otpor zraka i potisak prema tlu. Zbog toga, kažu u Ferrariju, 458 Speciale ima najbolju aerodinamiku od svih cestovnih automobila koje su do sada proizveli.
Još jedna novost je sustav kontrole proklizavanja (Side Slip Angle Control), koji prati kut proklizavanja automobila i automatski optimizira raspodjelu okretnog momenta između kotača. Boljim performansama i maksimalnom mogućem prianjanju na mokroj podlozi doprinose i posebne Michelin Pilot Sport Cup 2 gume.
S obzirom da je kabriolet izvedba 458 Spider 15 posto skuplja od modela 458 Italia, pretpostavlja se da će cijena Speciale izvedbe biti na toj razini. Cijena Ferrarija 458 Italia je oko 2,5 milijuna kuna.
>> Španjolska policija zaplijenila 19 lažnih Ferrarija i Aston Martina