U klub malih sportaša nedavno je i u nas ušla Panda 100HP, dostupna po
simboličnoj cijeni od 100.000 kuna. Sto (tisuća) za sto (konja)
pristojna je ponuda, jer i kod ostalih sličnih automobila vrijedi
cijena od približno tisuću kuna po konjskoj snazi.
Za razliku od konkurenata (Twinga GT, Micre 160 SR, Swifta Sport ili C2
VTS) Panda 100HP automobil je s peterim vratima, dakle najiskoristiviji
je među njima i najlakše ga je zamisliti kao mali sportski obiteljski
autić. U trenucima, pak, kad nema obitelji u njemu, Panda 100 HP može
poslužiti glavi obitelji za zabavnu vožnju zavojitim cestama.
U takvoj vožnji ipak ne treba pretjerivati, jer Panda 100HP nema ESP, a
zbog kratkog međuosovinskog razmaka i visoke karoserije dosta je
nestabilna pri naglim promjenama smjera te pri prolascima preko
neravnina. Na ravnom ju je pak uživancija voziti, jer tek 935 kg težak
automobil do stotke ide za manje od 10 sekundi.
Ubrzanje izvana prati sportski zvuk, a iznutra "kliktanje" tvrde i
precizne ručice mjenjača. Suradnja mjenjača i motora besprijekorna je,
a za potpuni sportski osjećaj nedostaje manji obruč upravljača
sportskijeg izgleda. Upravljanje je u sportskom modu, uključivom na
središnjoj konzoli, dosta izravno, što se može zahvaliti i Goodyearovim
niskoprofilnim 15-colnim gumama.
Manjak prostora za ljude i prtljagu u automobilu dugom tek 354 cm nas
nije iznenadio, a onima kojima to nije prevelik minus, Panda 100HP bit
će izvrstan izbor višenamjenskog, brzog i relativno jeftinog automobila.
Oprema nije prebogata, ali joj i ne nedostaje ništa bitno. Testni je
auto iz dodatne opreme imao panoramski krov (7838 kuna), a radije
umjesto njega preporučujemo ESP (5225 kuna).
POGLED IZNUTRA