Brazilska premijera

Fiat predstavio nabrijani koncept Bravo Xtreme

Bravo Xtreme
Foto: Fiat
1/3
28.10.2012.
u 14:46

U vozilo je ugrađen 1,4-litarski 16V T-Jet motor sa 253 KS i 332 Nm obrtnog momenta

Na Sajmu automobila u Sao Paolu u Brazilu predstavljen je Fiatov koncept Bravo Xtreme. Novi koncept ima pomalo agresivan izgled, prednji branik karakterizira velika maska i dva zračna otvora s LED svjetlima.

Redizajnirani su i farovi koji također imaju LED žarulje. Sportski izgled podupiru nabrijani pragovi, ispušne cijevi, veliki kotači, te spojleri.

 

Unutrašnjost koncepta Fiat Bravo Xtreme obilježavaju četiri individualna sjedala, ASK audio sistem, poboljšana je i središnja konzola, a postavljeni su i tv zasloni integrirani u naslonjače za glavu u prednjim sjedalima.

U vozilo je ugrađen 1,4-litarski 16V T-Jet motor sa  253 KS i 332 Nm obrtnog momenta.

Ključne riječi

Komentara 5

Avatar billybull
billybull
16:04 28.10.2012.

interesantna terminologija, spada u birtiju ne u novine..."nabrijani pragovi", kako to lijepo pise novinar koji ocigledno ne zna previse o automobilima...sto bi to trebalo znaciti?...u naslovu se spominje "nabrijani koncept"...prijevod?itd, itd

Avatar commentator
commentator
18:02 28.10.2012.

Kolikogod nevolim brzine ili "obrijane" aute, ipak dajem plus ovom dizajnu jer evo konačno jednog auta koji iako žele da izgleda obrijano, ima "samo jednu masku" a ne te sveprisutne dvije maske jedna na drugoj pri čem ona donja neizostavno je kopirana sa Lamborghinija ili drugih takvih. Bravo - Bravo.

AA
aabbcc
11:45 29.10.2012.

. 1,4 motor i bva auspuha daju dobro i ravnomjerno podno grijanje autima.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije