Ford je osmislio automobil koji nema središnjeg okvira između vratiju pa je ulazak na stražnja sjedala lak kao i na prednja. Uz to je B-Max kompaktnih dimenzija, aerodinamičan i štedljiv te odličan u vožnji.
Od Fieste 11 cm duži
Čak metar i pol je širina koju novi Ford B-Max osigurava za ulazak putnika kada su otvorena prednja i klizna stražnja vrata. Izostavljanjem središnjeg stupa u Fordu su B-Maxu tako osigurali dosad nedviđenu praktičnost - kakvom se diče tek produžene velike limuzine - koja će se jednako svidjeti djeci i odraslima. Revolucionarna je to ideja kojom ovaj gradski jednovolumen cilja preoteti kupce Opel Merivi ili Citroenu C3 Picasso. Ponajprije mlade obitelji s djecom ili starije parove u mirovini.
Osim praktičnosti, i prostranost aerodinamički oblikovanog B-Maxa, tek 11 cm dužeg od Fieste, za pohvalu je. Mjesta u kabini u kojoj se sjedi povišeno ima dovoljno i za natprosječno visoke, a prtljažnik se s osnovnih 304 litara može preklapanjem sjedala povećati na 1386 litara kada prima terete do 2,3 metra duljine. U prvim vožnjama malo nas je smetao agresivan dizajn kokpita, prekopiran s drugih Fordovih modela, no zato B-Max donosi neke novitete u klasu.
Izdašna oprema
Primjerice mogućnost bežičnog povezivanja raznih audio uređaja ili city safety sustava koji sam koči pri malim brzinama. Oprema je također izdašna - LED dnevna svjetla, kamera za vožnju unutrag, ključ-kartica, Bluetooth, glasnovno upravljanje, automatsko lociranje u slučaju sudara, kožom presvučena unutrašnjost...
U vožnji nas je oduševio nagrađivani, supermoderni 1,0-litreni trocilindrični benzinac. Razvija 100 ili 120 KS, vuče izvrsno od najnižih okretaja, a sa snažnijom smo verzijom prosječno trošili tek 7,3 l/100 km.
U ponudi je još 1,6-litreni TiVCT benzinac sa 105 KS koji dolazi uz PowerShift mjenjač s dvostrukom spojkom. Ni dizelaši ne zaostaju, a imali smo prilike isporbati snažniji 1,6 TDCi sa 95 KS. Preciznost upravljanja i podešenje ovjesa pak, Fordova su specijalnost i dodatni plus za ovaj obiteljski automobil.