C-Elyseé je limuzina koji teži biti što prostranija i udobnija te pritom stajati osjetno manje od prosječnog predstavnika kompaktne klase. U vrijeme krize cijena je uvjerljivo najvažniji faktor za odabir novog automobila. Shvatili su to brojni proizvođači i tako se u posljednje vrijeme na tržištu pokrenuo trend limuzina koje nude mnogo prostora za malo novca. C-Elyseé je brat Peugeota 301 i odgovor na Škodu Rapid i Seat Toledo. Ovo nije izvedenica postojećeg Citroëna već potpuno novorazvijen automobil, što je jasno vidljivo i po vanjskom i po unutarnjem dizajnu.
C-Elyseé se proizvodi u Španjolskoj, a prodavat će se na tržištima Azije i istočnog dijela Europe. Dug je 443 centimetara i na stražnjoj klupi pruža raskošnu količinu prostora za noge. I prtljažnik od 506 litara je vrlo velik, a unutrašnjost je domišljato dizajnirana. Ovdje ne prevladava jeftin osjećaj, iako se plastiku ne bi moglo svrstati među najkvalitetniju.
Sjedala su vrlo udobna, isti takav je i ovjes te je odmah jasno da je ovaj automobil svim karakteristikama prilagođen racionalnoj i smirenoj obitelji. Citroën je tijekom razvoja vodio računa o stanju prometnica u zemljama u kojima će se ovaj automobil prodavati te je najveći naglasak stavio na udobnost na takvim podlogama. Osim toga, udaljenost od podloge veća je od običajene tako da penjanje na rubnjake i ‘ležeći policajci’ ne predstavljaju problem. Najveći adut novog C-Elyseé bez sumnje je cijena. Početkom prodaje u siječnju iduće godine najjeftiniji model će kod nas stajati manje od 90.000 kuna, no za sada nije poznato kako će on biti opremljen.