Povratak ikone

FOTO Fiatov povratak u B segment ima električni potpis – 600e u Hrvatskoj stoji 36.490 eura

Foto: Fiat
1/17
24.03.2024.
u 12:00

Nasljednik modela zaslužnog za motorizaciju ovih prostora najprije je stigao u električnoj inačici, kako bi stigao konkurirati za ovogodišnji krug državnih poticaja, a početkom ljeta očekuje se i blagi hibrid

Fiat 600 stigao je u Hrvatsku, najprije u električnoj 600e inačici, kako bi stigao konkurirati u ovogodišnjem krugu državnih poticaja za energetski učinkovite automobile. U Red izvedbi Fiatu 600e cijena je 36.490 eura, a u još bogatijoj La Prima verziji stoji 40.990 eura. Iako mnogi 500-ticu tako zovu, Fiat 600 zapravo je Fićo zaslužan za motorizaciju ovih prostora, automobilska ikona i automobil s Fiatovim znakom koji je najbrže – za pet godina - došao do milijun proizvedenih primjeraka. Model 600 prvi je Fiatov automobil B segmenta, rođen 1955. godine. Tada je bio 312 centimetara dug, današnji mjeri 417 cm te se dimenzijama smješta između Punta i Fiata 500X. Dakle, upada u samu sredinu B segmenta, a u zlatnoj je sredini i pogledamo li njegovih 152,3 cm visine: malo je viši od hatchbacka, niži od SUV-a. U prtljažnik sa svih pet sjedala u funkciji prima 360 litara, sa spuštenim naslonima stražnjih sjedala zapremine je 1231 litru. Električni Fiat 600, stariji brat također kultnog Fiata 500 na kojeg se stilski  naslanja, raspolaže sa 156 konjskih snaga, a u svakom je trenutku dostupan okretni moment od 260 Nm. Automobilu koji je dovoljno velik za obitelj, a opet dovoljno malen da bude okretan u gradskom prometu do stotke treba devet sekundi. U odnosu na Fiatovu dosadašnju električnu ponudu, onu u modelu 500, veća mu je i snaga i doseg i brzina punjenja. U gradskom prometu s jednim punjenjem baterije kapaciteta 54 kWh može prijeći 600 kilometara, u kombiniranim uvjetima vožnje 400 km.

VEZANI ČLANCI:

Iz Fiata ističu da novi 600 dolazi s najboljom opremom koja se može pronaći među konkurentima u B segmentu, s najnaprednijim tehnološkim značajkama. Ovisno o razini opremljenosti, ima razinu autonomne vožnje 2, zatim prednje, bočne, stražnje parkirne senzore, stražnju kameru s prikazom pod kutom od 180°, sustav nadzora mrtvog kuta, tempomat, LED svjetla, el. podizače stakala, klima-uređaj, audio sustav, pametnu središnju konzolu,… Prvi je to Fiat kojemu se vrata prtljaznika otvaraju bez upotrebe ruku. Novi dizajn armaturne ploče inspiriran je modelom 500. Pametne komande za mjenjač na prilagodljivoj su središnjoj konzoli novog dizajna. Digitalna instrumentna ploča također dolazi serijski, a 10,25-inčni zaslon infotainmenta poveziv je s pametnim telefonima i ima glasovno prepoznavanje (La Prima). Zanimljiv je i wellness program u automobilu: terapija bojama, masaža vozačevog sjedala, grijana prednja sjedala. Nakon električne verzije, doći će nam i Fiat 600 s benzinskim motorom, blagi hibrid. Očekuje se početkom ljeta, a uz 1,2-litreni benzinski motor od 100 konja imat će i elektromotor s 29 KS. I isključivo automatski mjenjač, barem u početku. 

Ključne riječi

Komentara 1

EZ
ezer
22:29 26.03.2024.

Gužva je u B segmentu, kome će oni to prodati po navedenoj cijeni.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije