NOVO NA TRŽIŠTU

Honda CR-V u Hrvatsku stigla u obnovljenom izdanju, a ponuda kreće od 224.800 kn

2015 Honda CR-V
Foto: Honda
1/3
07.05.2015.
u 12:00

Učinkoviti 1,6 i-DTEC twin turbo motor nove generacije razvija 160 konja

Najprodavaniji Hondin model u Europi, robustan CR-V, u osvježenom se izdanju počeo prodavati i na hrvatskom tržištu. Početna mu je cijena 224.800 kuna, za benzinsku izvedbu pokretanu 2,0 i-VTEC motorom od 155 konjskih snaga. Jednak motor, ali uz pogon na sva četiri kotača dovodi do cijene od 247.660 kn.

Uz ovaj benzinski motor, novi CR-V nudi se i sa dizelskim i-DTEC agregatom od 120 konja (od 239.800 kn), a ponudu je obogatio i učinkoviti 1,6 i-DTEC twin turbo motor nove generacije. Razvija 160 KS i po kilometru emitira 129 grama CO2. Zasad dolazi uz 6-brzinski ručni mjenjač i 4WD, a uz njega bi se uskoro kao opcija trebao ponuditi i 9-brzinski automatski mjenjač. Honda CR-V s ovim naprednim motorom stoji od 284.990 kn.

Prostran i ergonomičan CR-V dobio je i svježije dizajnerske elemente, kao i nove sigurnosne sustave. Između ostalog, donosi sustav aktivnog kočenja, koji u gradskom prometu može spriječiti nesreću čak i ako vozač ne reagira na vrijeme.

Prtljažnik prima 589 litara, a zadržan je i izdašan prostor za putnike. U novom izdanju Honda CR-V ima bolju zvučnu izolaciju, a poboljšan joj je i ovjes. Od vizualnih novina uočavamo nova svjetla, branike i prednju masku. U interijeru, novi materijali kontrolne ploče i obloga daju premium izgled.

Honda Connect sustav, koji dolazi u višim paketima opreme, omogućava povezivanje s pametnim telefonima. Novi CR-V serijski dolazi izdašno opremljen. Osnovna mu oprema obuhvaća, primjerice, Bluetooth sustav, prednje i bočne zračne jastuke, zračne zavjese sprijeda i straga, radio CD s komandama na kolu električnog servo upravljača, dvozonski automatski klima-uređaj, el. podizače stakala, el. pokretane i grijane retrovizore, LED dnevna svjetla, nadzor stabilnosti vozila i prikolice, pomoć pri naglom kočenju i pri kretanju na uzbrdici, sustav aktivnog kočenja, tempomat s limitatorom brzine.

Foto: Honda

>> Honda Civic korak do istinskog sportaša

>> Toyota, BMW i Audi najpouzdaniji na tehničkom pregledu

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije