Kada iz automobila većeg od 4,5 metra sjednete u mini poput testnog Citroena C1, koji je dug samo 347 centimetara, i krenete u gradsku gužvu, jasne su vam sve sve prednosti malog automobila. Okretnost zbog kruga okretanja od 9,9 m i jednostavno rukovanje, pogotovo pri parkiranju, najveći su aduti brata blizanca Toyote Aygo i Peugeota 108 (u Hrvatskoj se ne prodaje).
Druga generacija francusko-japanskih trojčeka zadržala je tako sve prednosti prethodnika, ali i napravila veliki iskorak u čvrstoći izrade, koja je i dalje slabija za putnike straga (vrata su vrlo plehnata). Usprkos malim dimenzijama u C1 se relativno komforno može voziti pet putnika, uz prtljažnik od 196 litara. Dvoje uživaju pravi komfor i mogu i na more uz prtljažnik do 850 litara.
Dobre stvari se ne mijenjaju, pa je ispod poklopca motora i dalje 1-litreni Toyotin (izvorno Daithatsuov) trocilindraš sa 68 KS, koji je uz poboljšanja ostao među najboljim takvim motorima na tržištu. Uz mjenjač podešen za gradsku vožnju i pretjecanja u drugom i trećem stupnju (brže od 130 km/h), pogodan je za grad, otvorenu cestu ali i autocestu gdje putna brzina bez problema može biti 130-140 km/h. Potrošnja u bilo kojem režimu vožnje, pa i u zimsko vrijeme ne prelazi 5,5 litara na 100 km.
Citroen C1 je prvenstveno je gradski šminker, pogotovo uz najjaču Shine opremu, a najviše će se svidjeti pripadnicama ljepšeg spola. Serijski donosi multimedijski sustav sa 7-inčnim zaslonom, alu naplatke, kromirane ukrase.... Isprobani primjerak dodatno ima i kameru za parkiranje te automatsku klimu. Testni model bez doplata stoji 87.608 kuna, a uz dodatnu opremu cijena mu iznosi 95.015 kuna.
>> Paklena naranča privlači izgledom, osvaja vožnjom
>> Mali francuski šarmer sigurniji je i prostraniji
iako ne volim male aute zanimljivo izgleda, ali je ipak preskup za mali auto