Kao vodeća kompanija u naftnom i plinskom poslovanju u Hrvatskoj s najvećom modernom maloprodajnom mrežom, INA želi nagraditi vjernost svojih kupaca. Zato je kompanija pokrenula originalni program vjernosti, INA Loyalty, nudeći kvalitetne popuste na gorivo, uzbudljive nagrade, pogodnosti i posebne promocije. Cjelokupni program popraćen je novom Ininom INA Loyalty mobilnom aplikacijom koja će na jednostavan i brz način biti suputnik vjernim kupcima u sakupljanju bodova i realizaciju pogodnosti.
Kupci se mogu uključiti u program preuzimanjem INA Loyalty aplikacije, putem internetske stranice www.inaloyalty.hr ili tiskane pristupnice na maloprodajnim mjestima. INA Loyalty aplikacija je dostupna za Android i iOS pametne mobilne uređaje, a svaki korisnik aplikacije odmah dobiva 50 bodova na svoj INA Loyalty račun. Sudjelovanjem u programu, bodovi se dobivaju za svaku litru kupljenog goriva i za gotovo svaku kunu potrošenu na proizvode ili usluge na Ininim maloprodajnim mjestima. Pridruživanjem programu, kupci odmah postaju članovi statusa Blue i INA ih časti kavom po izboru, a nakon prve kupnje goriva dobivaju i kupon s 15 lipa popusta po litri Class Plus goriva koji mogu iskoristiti pri sljedećoj kupnji. Daljnjim sakupljanjem bodova, kupci mogu mijenjati statuse i dobiti pristup različitim pogodnostima statusa Blue, Silver, Gold ili VIP te uživati u pogodnostima svakog statusa kroz cijelu godinu. Ulaskom u svaki novi status kupci ostvaruju pravo na još vrijednije nagrade. INA Loyalty program je u mogućnosti kreirati personalizirane pogodnosti i nagrade za svakog kupca sukladno stvarnim kupovnim navikama i potrebama, ako kupac dozvoli da ga se kontaktira takvim ponudama. Na taj način kupac aktivno sukreira svoje iskustvo u INA Loyalty programu.
Vlatko Dujanić, operativni direktor Usluga kupcima i maloprodaje, podsjetio je da je važnost korištenja digitalnih rješenja naglašena više nego ikad prije: „Digitalizacija poslovanja i predstavljanje inovativnih rješenja, ponovno su se pokazali kao dobra poslovna odluka, posebice u ovim izazovnim vremenima, kada je takav pristup poslovanju itekako dobio na važnosti. Bez obzira na vanjske okolnosti koje su zadesile našu kompaniju, ali i društvo u cjelini, nastavili smo s razvojem svoje maloprodajne mreže kako bismo našim vjernim kupcima pružili visokokvalitetnu uslugu. Zadovoljstvo kupaca nam je oduvijek na prvom mjestu, a kako bismo ih nagradili za povjerenje koje nam svakodnevno pružaju, osmislili smo INA Loyalty program kroz koji nagrađujemo njihovu kupovinu na Ini! Naš je cilj ostati prvi izbor za ljude u pokretu, broj jedan gastro odredište na putovanju i tržišni lider s ciljanom lepezom proizvoda i usluga. Uz brojne novitete poput ovog jedinstvenog programa vjernosti, nastavljamo i sa širenjem naše maloprodajne mrežu te razvijanjem usluga, kao što smo to i dosad činili."
Kroz kapitalna ulaganja i unapređenje kvalitete usluga INA snažno razvija najveću maloprodajnu mrežu od više od 500 maloprodajnih lokacija kroz koju svakodnevno prođe više od 234 tisuća kupaca dnevno i na kojoj se proda više od milijardu litara goriva godišnje
Gluposti, Tifon je zakon 😜!