Inteligentne karte koje pokazuju situaciju u realnom vremenu, pružatelji usluga poput servisa i benzinskih postaja koji se nalaze u blizini, visko automatizirana vožnja. Glavni su to dijelovi slagalice koja bi trebala dati punu sliku mobilnosti u budućnosti.
Rivali s istim ciljem
Upravo oko nje snage su udružili inače najveći tržišni rivali - Audi AG, BMW Grupa i Daimler AG (proizvođač Mercedesa). Velika premium trojka suglasna je da budućnost mobilnosti leži u digitaliziranom svijetu, pa je svaki od ova tri proizvođača postao dioničar u Nokijinoj tvrtki HERE, osnova čijeg su rasta prvoklasne karte i novo shvaćanje pojma usluge određene položajem vozila u konkretnom trenutku. Daljnji rast tvrtke HERE kao dioničari će poduprijeti i Audi, BMW i Daimler, ali uz poštivanje neovisnosti tvrtke koja ostaje otvorena za daljnja partnerstva i ulaganja iz svih industrijskih grana.
HERE je svoju lokacijsku platformu postavila kako bi mogla isporučiti kartu visoke razlučivosti koja pokazuje situaciju u stvarnom vremenu. Tako klijenti dobivaju detaljan prikaz stvarnog svijeta u stvarnom vremenu. To se postiže zahvaljujući najnaprednijim tehnologijama mapiranja te korištenju gotovo neograničenih izvora podataka, kao što su automobili, mobiteli, razni sektori transporta i logistike, infrastrukturni elementi. HERE trenutno svoje mape puni podacima iz više od 80.000 izvora i dnevno koristi milijarde probnih točaka, a tvrtka je aktivno angažirana u povezivanju s milijunima vozila i njihovim senzorima koji prikupljaju podatke o okolini automobila. Što više podataka HERE uspije uključiti u svoju platformu, to će njegove karte biti bolje. U konačnici će profitirati vozači, jer će im putovanja biti udobnija, manje stresna, moći će se kretati sigurnijim cestama s manje prometnih gužvi.
Auti u sustav šalju podatke
I tu do punog izražaja dolazi uloga novih dioničara - trenutno je više od dva milijuna povezanih Audi, BMW i Daimler vozila u stanju (anonimno) prikupiti detaljne podatke visoke kvalitete, s različitih lokacija, što pruža ogroman potencijal za ubrzani rast platforme koja se temelji na uslugama razvrstanim po preferencijama vozača, ali i konkretnim lokacijama. HERE već ima središnju ulogu u razvoju visoko automatizirane vožnje, jer niti jedan proizvođač vozila ne može uspješno razvijati ovo područje mobilnosti bez precizne karte koja izmjene prometne situacije donosi u realnom vremenu. Upravo kreiranjem takve karte HERE utire put razvoju automatizirane vožnje. U budućnosti, karte će automobilima dati sposobnost da učinkovito "vide iza ugla". Tako će im omogućiti da predvide opasnost na cesti te se za nju pripreme i prilagode vožnju.
>> Automatskim kočenjem izbjegne se 38% nesreća
>> Auto sam procjenjuje tko je na cesti rizičniji