Isprobali smo

Audi Q7 - demonstracija tehnološke snage

Audi Q7
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
1/7
05.09.2015.
u 11:00

Novi Q7 najveći je u klasi (dug je 505 cm), a nudi i najprostraniji interijer

Audijevoj ponudi na našem tržištu nedavno se pridružio novi Q7, a isprobani je primjerak prava demonstracija tehnološke nadmoći njemačkog proizvođača. Primjerak koji kuca na vrata kluba od milijun kuna ogledni je primjerak svega onoga što automobilska industrija može ponuditi.

Testiranom Q7 dodatna je oprema (napredni sustavi koji povećavaju komfor i sigurnost) cijenu u odnosu na početnu za 3,0 TDI quattro Tiptronic izvedbu povećala sa 625.005 na 986.095 kn. Najveći pojedinačni iznos onaj je za dva sjedala u trećem redu (51.304 kn). Sjedala se podižu i sklapaju električnim putem, a sklopljena tvore ravnu podnicu prtljažnika impresivne zapremine (890 do 2075 l).

Novi Q7 najveći je u klasi (dug je 505 cm), a nudi i najprostraniji interijer. U besprijekorno uređenoj putničkoj kabini pažnju prvenstveno privlače 12,3-inčni ekran virtualnog kokpita, MMI navigacijsko-zabavni sustav sa centralno postavljenim 8,3-inčnim ekranom i crna pločica ispred mjenjača. To je zapravo površina osjetljiva za dodir putem koje se također upravlja mnogim sustavima, a predviđena je i za pisanje te prepoznaje sva slova. Q7 opremljen je i sustavom koji prepoznaje prometne znakove, te ispisom na instrumentnoj ploči vozača upozorava na ograničenja brzine. Audi Presense sustav sam će kočiti procijeni li da vozač to neće napraviti na vrijeme. Isprobani Q7 ima i asistenta za skretanje na raskrižju (prati vozila koja dolaze ususret), asistenta vožnje u koloni (unutar zadanih parametara može sam upravljati, ubrzavati, kočiti i pratiti kolonu), asistenta za štedljivu vožnju,...

Pod prednjim poklopcem trolitreni je TDI stroj. Uglađeni 6-cilindarski turbodizelaš razvija 272 KS, uz 600 Nm, a uparen je sa savršenim 8-brzinskim automatskim mjenjačem. Izmjene stupnjeva prijenosa ne osjete se, munjevite su i glatke, posebno ako je vozač u Drive Select sustavu podesio na sportski mod. Izborom pojedinog moda mijenjaju se postavke upravljača, motora, mjenjača, raspodjele snage, visina podvozja. Audi Q7 u svim je modovima ugodan i žustar.

>> Krstarica sa 605 KS do stotke za 3,8 s

>> E-tron quattro je prvi Audijev električni SUV model

Ključne riječi

Komentara 4

DO
doktor1
11:18 08.09.2015.

Njemački auti su preskupi za svoju cijenu i to je mnogima jasno, osim toga vrlo često se kvare a kvarovi su ektremno skupi. Ono što me najviše smeta je laganje o potrošnji kod novih auta je to i 40% kod trolista BMW, VW, Mercedes. U svakom slučaju u HRV oni koji voze ovakve skupe aute nisu ih platili svojim niti zarađenim novcem. Živim u Njemačkoj i kvaliteta ovog trolista se u zadnjih 10 godina ekstremno srozala. Za npr 25 000 EUR vozim novi karavan koji je ni u čemu lošiji od nekog ekvivalenta Audija ili BMW za koji trebi izdvojiti gotovo dvostruko više a uz to se daleko manje kvare.

ST
Stjepanzg
14:20 05.09.2015.

Brutalan je ali bome i kosta, rijetko tko si tako nesto moze priustiti.

HA
hacker
21:11 05.09.2015.

Ovaj Q7 je pre-glomazan karavan bolja opcija je A6 avant quattro.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije