Najveći Renaultov SUV model Koleos u drugoj je generaciji s dužinom od 467 cm i prostranošću u kabini i prtljažniku (565 l) postao pravi velikan, a ovogodišnjim redizajnom decentno mu je osvježen vanjski izgled (nova kromirana maska hladnjaka, kromirani detalji na odbojnicima, novi dizajn naplataka, standardna Pure Vision full LED svjetla) i unutrašnjost (još udobnija sjedala, unaprijeđen multimedijski sustav R-Link...) te su ponuđena dva snažnija, čišća i štedljivija dizelska motor.
Umjesto početnog sa 130 KS sada se nudi novi 1,7-litreni sa 150 konja, a 2,0 dCi umjesto 175 sada razvija 190 KS i 380 Nm okretnog momenta. Isprobali smo najsnažniju verziju uparenu s kontinuiranim automatskim CVT mjenjačem koji snagu prenosi na sva četiri kotača i to u top izvedbi s najluksuznijom opremom Initiale Paris. Radi se o automobilu mase 1,8 tona, pa je moćan dizelaš sa 190 KS svakako dobrodošao. S njim se uz uglađeni i dobro programirani CVT automatik koji brzo i glatko mijenja stupnjeva prijenosa Koleos vozi kao prava krstarica, bez obzira krstarite li lagano gradom ili vozite većim brzinama autocestom (10,1 s do stotke, 198 km/h maksimalna brzina).
Prosječna potrošnja niža od 8 l/100 km u mješovitom ciklusu za ovako velik automobil vrlo je dobar rezultat. Initiale Paris paket opreme nudi zaista mnogo, od 19” alu naplataka, crnih kožnih Nappa presvlaka sjedala, Bose audio sustava, 8,7” multimedijskog zaslona, pa do grijanih i ventiliraih sjedala s funkcijom masaže. Ovako opremljenom automobilu cijena je 359.225 kuna. Početni Koleos stoji 246.900 kuna.
Scene koje su vas najviše iznenadile: Najveći hit bila je djevojka na parkiralištu
Ne vrijedi nit pola.