Novi Touareg

Isprobali smo najnapredniji VW - dominira i stavom i voznim sposobnostima

Volkswagen Touareg
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
1/15
27.10.2018.
u 07:30

512.504 kune početna je cijena novog Touarega s ovim motorom. Testni je imao bolji paket opreme i još neke dodatne stavke. Primjerak poput testiranog, sa svom ovom opremom i 4x4 pogonom, do registracije stoji 794.604 kune

Najnapredniji Volkswagenov model - novi Touareg - na testiranje nam je stigao u reprezentativnom izdanju, opremljen svim onim sustavima potpore vozaču te sustavima komfora i povezivosti zbog kojih ga i nazivaju najnaprednijim. No, Volkswagenova perjanica impresionira i prije sjedanja u raskošnu putničku kabinu. Pažnju plijeni već prvim dojmom, markantnim nastupom i dominantnim, širokim prednjim dijelom. Od prethodnika je novi Touareg duži i širi, ali je istovremeno malo niži (7 mm), što doprinosi agresivnijem izgledu. S obiljem dodataka i kroma oko LED svjetala, rekli bismo da je predizajniran, ali i to mu odgovara, uklapa se u ukupnu sliku. Ukratko, sviđa nam se ono što vidimo.

High-tech opremljen

LED Matrix glavna svjetla jedan su od detalja koji nam se ovdje sviđaju, no njihova (glavna) uloga nije da budu lijepa. S dinamičnom regulacijom dugih svjetala Dynamic Light Assist Touaregove LED-ice zaslužne su za prvorazrednu osvijetljenost, a da pritom drugi sudionici u prometu nisu zaslijepljeni. U LED izvedbi dolaze i stražnja svjetla.

Volkswagen Touareg
1/15

Putnička kabina oduševljava ponudom prostora, kako na prednjim, tako i na stražnjim sjedalima, ali i u prtljažniku koji prima čak 810 litara i čija je podnica podesiva u dvije visine. Materijali u interijeru su kvalitetni, završna obrada na visokoj je razini. Iako high-tech opremljen, u novom se Touaregu lako snaći. Sve je logično postavljeno, sve su komande lako dostupne. Innovision kokpit jedan je od Touaregovih dragulja. Omogućava rukovanje digitalnim prikazima dodirom ili gestama. Veliki centralni ekran djeluje poput većeg tableta, a s toliko funkcija i prikaza neiscrpan je izvor podataka i zabave. Ne tijekom vožnje, naravno...

Preko njega upravlja se audio sustavom, navigacijom, dvozonskim automatskim klima-uređajem, mobilnim telefonom (Bluetooth), putnim računalom, postavkama kožom presvučenih i prilagodljivih ergonomskih prednjih sjedala. Na središnji dodirni ekran skladno se nadovezuje instrumentna ploča, virtualni kokpit kojeg vozač također može prilagoditi vlastitim željama. Primjerice, na njemu naglašeniji može biti brzinomjer i razina goriva, ili vozač može odlučiti da mu više znači da preko volana vidi prikaz s navigacijskog sustava.

Trolitreni V6 dizelaš

Pritiskom na gumb uz ručicu 8-stupanjskog automatskog mjenjača kultiviranim se zvukom javlja trolitreni V6 dizelski agregat s 286 konjskih snaga. Potentan motor ovaj glomazan automobil čini dinamičnim, a napredni sustavi - poput aktivnog upravljanja svim kotačima i prilagodljivog ovjesa koji reagira na stanje ceste i brzinu vožnje - zaslužni su za agilnost. Velikim je Touaregom lako upravljati, a u brojnim prometnim situacijama vozaču u pomoć priskaču sustavi potpore. Primjerice, termovizijska kamera noću registrira pješake i vozače, Touareg sam održava razmak od vozila ispred, koči u nuždi, asistira u vožnji u koloni, ali i pri prolasku kroz raskrižja, automatski regulira visinu vozila. Vozač može u postavkama podesiti mod vožnje odnosno odabrati želi li se voziti sportski, komforno, štedljivo... Njegov izbor utjecat će na odziv motora i tvrdoću upravljača.

Pogledajte video najgore parkiranih auta na hrvatskim cestama:

Ključne riječi

Komentara 12

Avatar Olujni
Olujni
12:48 27.10.2018.

Za 105.000 € se moze kupiti puuuuunnnnooooo kvalitetniji auto druge marke! Ovo je dobar auto ali debelo precijenjen kao uostakom i svaki model VW-a.

MO
mo
18:04 27.10.2018.

Smeće kvarljivo..jedna moja frendica ima starog Tuarega i non stop joj auto kod mehaničara.

IB
ibiza
12:18 27.10.2018.

ali iskreno ,nije ispod 7,5 litara a ja mislim da trosi 9 litara

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije