povoljni model

Isprobali smo auto za pet ljudi koji stoji manje od 10.000 eura

Opel Karl
Foto: Jurica Galoić/Pixsell
1/6
01.11.2015.
u 12:31

Mali Karl dimenzijama je - ali i kratkim prevjesima - idealan za gradske ulice

S cijenom od 71.470 kuna Opel Karl svrstao se među najjeftinije automobile na tržištu. Najmanji je to i najjeftiniji model ovog njemačkog proizvođača, a ime je dobio po sinu Adama Opela, osnivača tvrtke.

Karla, dugog 368 i širokog 160,5 centimetara, isprobali smo u šminkerskijoj izvedbi, pa se testni primjerak ne može pohvaliti cijenom ispod deset tisuća eura, no osnovni aduti modela su jednaki. Prije svega, riječ je o karoseriji s peterim vratima, a u putničkoj je kabini pet sjedala. Realno dvije osobe sprijeda i dvije straga uživat će puni komfor, no na kraćim se relacijama straga bez problema može prevesti i treća osoba. Stražnja sjedala primaju dvije dječje autosjedalice, a Isofix priključak omogućava montiranje autosjedalice i na suvozačevo sjedalo. Ugodno iznenađuje i mogućnost da se do kraja spuste stakla na prozorima u stražnjim bočnim vratima, jer to je rijetkost kod ovako malih automobila. S obzirom na segment kojem pripada, Karl nudi prilično prostranu putničku kabinu. Prtljažnik je malen. Prima 205 litara, no spuštanjem naslona stražnje klupe otvara se prostor za 1013 litara prtljage. Stražnja sjedala preklopiva su u omjeru 40:60.

Mali Karl dimenzijama je - ali i kratkim prevjesima - idealan za gradske ulice. Pritiskom na gumb City upravljanje postaje još lakše, odnosno upravljač je mekši. Agilan testni primjerak pokreće trocilindrični 1,0-litreni benzinski motor od 75 konjskih snaga. Taj je aluminijski motor zapravo i jedini motor u ponudi ovog modela. Na pritisak papučice gasa reagira brzo, a ova dvoznamenkasta ergela s direktnim ubrizgavanjem i više je nego dovoljna za pristojnu vožnju. U laganom automobilu taj motor pruža osjećaj puno veće snage. Karl 1,0 postiže maksimalnih 170 km/h, a deklarirano na stotinu prevaljenih kilometara troši 4,3 l/100km. Toj se potrošnji mi ipak nismo uspjeli približiti, no zadovoljni smo i s litru većim prosjekom. Benzinac nove generacije uparen je s preciznim 5-stupanjskim ručnim mjenjačem.

>> Opel Karl - novi gradski borac po cijeni od 71.470 kn

>> Astra u Zagrebu prije premijere u Frankfurtu!

Komentara 9

DU
Deleted user
14:06 01.11.2015.

Kupih auto za 10.000 (uključena registracija, porez i prijenos...) jest da dimi, ali kad crke, bacim i kupim drugi, mogu ih 7 kupiti... ušteda nevjerojatna...

OI
oiramb
13:46 01.11.2015.

Previše je to novaca za tako malo lima.

DU
Deleted user
16:52 01.11.2015.

......da se recimo kod Dacie može dobiti za par kubika veći auto...a ne maketa za 4 "osobe"od 45 kg......

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije