na testu: Passat

Isprobali smo premium izdanje najuspješnijeg poslovnog modela

SPECIJAL MOTO ZONA 24.03.2015., Zagreb - Volkswagen Passat 4motion. Photo: Slavko Midzor/PIXSELL
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
1/3
10.05.2015.
u 10:00

Osim obilja tehnoloških novotarija, kvalitetnijih materijala i bolje izrade, u Passatu osme generacije veseli i više prostora u interijeru

Passat nove generacije - nakon osnovnog izdanja koje nas je također oduševilo odličnim voznim osobinama i udobnošću - isprobali smo u najsnažnijoj i najopremljenijoj verziji. Ovaj Passat opasno ugrožava višu klasu, što je najočitije u interijeru, gdje nas je u testnom primjerku posebno razveselila virtualna instrumentna ploča. Novi Passat, naime, opcijski donosi digitalnu instrumentnu ploču, koja vozaču omogućava da si prilagodi količinu, vrstu i intenzitet informacija koje želi vidjeti ispred sebe.

High-tech ekrani

Pregledna je, informativna i prilično zanimljiva. Novi Passat također je prvi Volkswagen s izvlačivim head-up ekranom, a osim high-tech dodirnih i prilagodljivih ekrana, njegovim interijerom dominira i inovativan ventilacijski otvor koji se proteže cijelom širinom kabine.

Osim obilja tehnoloških novotarija, kvalitetnijih materijala i bolje izrade, u Passatu osme generacije - iako je 2 mm kraći te je sada u limuzinskom izdanju dug 476,7 cm - veseli i više prostora u interijeru. To može zahvaliti istom potezu zbog kojeg i izgleda puno bolje - proporcije su mu presložene. Putnička kabina pomaknuta je više prema stražnjem kraju automobila. Poklopac motora je izdužen, prevjesi su smanjeni. Međuosovinski razmak povećan je za 79 mm (279,1 cm).

Presložene proporcije

Također, novi Passat u širinu je dobio 12 mm (183,2 cm). Prima i više prtljage, te sada u limuzinsku izvedbu Volkswagenova najuspješnijeg poslovnog automobila stane 586 litara.

Isprobani primjerak pokreće dizelski motor od 240 konjskih snaga, koje rado pokazuje na svaki pritisak papučice gasa. Napredni 4Motion pogon zadnji je detalj koji ovaj model zaokružuje u cjelinu savršenu i udobnošću i performansama. Popis hi-tech opreme toliko je dug da je nemoguće pobrojati što sve testni Passat ima. Ima sve. Zato mu je cijena i skočila na 464.267 kn. Bez dodatne opreme, Passat 2,0 TDI (240 KS) DSG 4Motion Highline stoji 362.185 kuna.

Foto: Slavko Midžor/PIXSELL

Foto: Slavko Midžor/PIXSELL

>> I početna verzija Passata nudi pravi premium osjećaj

>> Novi Passat stigao u Hrvatsku po cijeni od 186.943 kune

Komentara 2

BU
bugatti
15:45 10.05.2015.

Izuzetan automobil ali cijena od 465.000 kn je ipak previsoka za tu klasu !?

BU
BubyZG
19:41 11.05.2015.

Pitali Muju bi li on mogao poslati čovjeka na Mjesec ? Dakako da bi - odgovara Mujo - dajte mi istu količinu novaca koliko su i Ameri potrošili za svoj Apollo program i Haso je na mjesecu !! Za navedenu cijenu nikakvo čudo što sve novi Passat ima - za te su novce mogli i plavušu ugraditi !!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije