Testirali smo

Iz Opela nisu pretjerali kad su rekli da je Astra najbolji auto koji su proizveli

Opel Astra
Foto: Davor Višnjić/PIXSELL
1/11
30.07.2018.
u 06:37

Živahnom 1,6-litrenom dizelašu od 136 konja snaga nije eksplozivna, ali sasvim je dovoljna za kompakt, kako u gradu tako i na otvorenoj cesti

Što više izvedbi ovog kompakta vozimo, sve smo sigurniji da iz Opela nisu pretjerali kad su rekli da je Astra najbolji automobil koji su dosad proizveli. Modernog dizajna - posebno u ovakvoj kombinaciji, s tamnim panoramskim krovom - na novoj platformi, manje mase, s odličnom opremom već od baznih primjeraka Astra nenametljivo ali sigurno osvaja sve više vozača.

Isprobanom je primjerku pod prednjim poklopcem živahan 1,6-litreni dizelaš koji razvija 136 konjskih snaga. Snaga mu u staru nije eksplozivna, ali sasvim je dovoljna za kompaktan model, kako u gradskim situacijama, tako i na otvorenoj cesti. No, pritiskom na tipku sport kao da dobije adrenalinsku injekciju, pa bismo mu dali i više od 136 KS. Motor je uglađen, ne previše bučan, umjerenih zahtjeva kad je o potrošnji riječ. Tijekom testa u prosjeku nam je na stotinu prevaljenih kilometara tražio 4,8 litara goriva. Ručni 6-stupanjski mjenjač dobro surađuje s motorom, brz je i precizan. Ovako pogonjenoj Astri maksimum je na 205 km/h, a do stotke utroši 10,1 s.

Opel Astra
1/15

U ergonomski uzorno posloženoj putničkoj kabini prostora ima dovoljno. Serijska oprema već početne Astre dobra je. Obuhvaća klima-uređaj, radio s kontrolama na upravljaču, ESP, šest zračnih jastuka, LED pozicijska svjetla, el. podizanje prednjih prozora, grijane retrovizore... U Innovation razini - a posebno kad se pogledaju stavke s popisa dodatne opreme - Astra koketira s modelima luksuznijih proizvođača. To se najbolje vidi na popisu naprednih sustava potpore vozaču.

Isprobana Astra ima, primjerice, Opel Eye prednju kameru, stražnju kameru, sustav za izbjegavanje frontalnih sudara, pomoć pri držanju trake, raspoznavanje prometnih znakova, prednje i stražnje parkirne senzore, automatski dvozonski klima-uređaj, adaptivni tempomat, putno računalo, pomoć pri kretanju uzbrdo, monitor tlaka u gumama, senzor kiše, automatsku kontrolu svjetala, lumbalnu regulaciju vozačevog sjedala, sportske aluminijske papučice, sportski upravljač.

Astra cjenovno starta od 120.661 kn. Bogati testni primjerak stoji 212.570 kn (bez dodatne opreme 166.351 kn).

Pogledajte koliko vrijede vozačke dozvole i kada ih trebate zamijeniti:

Ključne riječi

Komentara 20

BU
busbus59
10:02 30.07.2018.

Astra je najbolji auto u svojoj klasi. Imao sam Astru 9 god. Bez ijednog kvara ili bilo kakvog problema. Golf joj nije ni do guzice!

MT
makan tahi
07:32 30.07.2018.

znaći svi ostali dosad proizvedeni modeli su škart, pa činilo mi se da je tako

MO
mo
06:18 04.08.2018.

hahahahah opel je jedno od najvećih smeća njemačke autoindustriji.Svaki auto je bolji od opela....

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije