Originalan dizajn Mitsubishiju je s modelom Eclipse Cross priskrbio i pažnju vozača koji do sada nisu često gledali prema modelima ove japanske marke. Agresivnim, snažnim linijama Eclipse Cross odskače od svakodnevnog sivila, a nama je u toj razigranosti zasmetao jedino element sličan onome sa Honde Civic. Stražnje staklo, naime, kao prerezano je elementom koji se neće svidjeti svima, no od toga je bitnije da ometa preglednost straga. Jasno, postoje senzori i kamere - posebno u ovakvom, najopremljenijem primmjerku - ali kroz stražnje bismo staklo svejedno radije gledali bez te prepreke.
Preglednost sprijeda je besprijekorna, kao i položaj za upravljačem. Čitav je interijer ergonomski posložen, ugodan i izveden iz kvalitetnih materijala. Oprema je odlična. Već je serijski Mitsubishi Eclipse Cross opremljen svime što je potrebno kako bi vožnja bila sigurna i ugodna, a testni primjerak ima, među ostalim, automatski dvozonski klimatizacijski uređaj, odličan audiosustav, kožom presvučena i grijana sjedala, adaptivni tempomat, head up zaslon, sustav od četiri kamere za praćenje okoliša, upozorenje na prilaz straga, pomoć pri promjeni voznog traka, parkirne senzore sprijeda i straga, 18” naplatke. Velik je adut ovog modela i prtljažnik zapremnine 485 litara.
U testnom je primjerku elastičan 1,5-litreni benzinski turbak sa 163 konjske snage. Eclipse Cross povuče prilično žustro, u vožnji je ugodan i lako upravljiv. Do stotke stiže za 9,8 sekundi, a u prosjeku troši oko sedam litara na stotinu km. Odličan benzinac u testnom je primjerku uparen s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem sa Sport opcijom (CVT). Snaga se prenosi na sva četiri kotača automobila dugačkog 441 cm, a sustav dozvoljava izbor između različitih modova rada. Eclipse Cross stoji od 169.900 kuna, a testnom 4WD Instyle CVT primjerku cijena je 249.900 kn.
Pogledajte video najgore parkiranih auta na hrvatskim cestama
Rugoba! A kosta vise od Tucsona, Kadjara i Qashgaia koji su za ovu spicastu kutiju svemirski dizajn!