Dok čeka novu generaciju, koja se ne bi trebala ukazati prije iduće godine, Opel Corsa itekako ima čime privući vozača u potrazi za praktičnim, prostranim i dobro opremljenim gradskim automobilom.
Testni primjerak prilično je upečatljiv zahvaljujući dodacima u vidu crnih naljepnica na bijeloj karoseriji te 16-inčnih crnih naplataka, zahvaljujući kojima automobil inače dobroćudna izgleda djeluje agresivnije i dinamičnije. No, s isprobanim 1,4-litrenim 4-cilindarskim atmosferskim benzincem ta je dinamika uvjetna. Corsa 1,4 razvija 90 konjskih snaga, ali 130 Nm pri 4000 okretaja. Malo agilnija vožnja stoga podrazumijeva više truda i visoke okretaje, a oni, pak, veću potrošnju. U sportski oblikovanim sjedalima nije problem pronaći idealan položaj za upravljačem. Preglednost je dobra.
Prostora sprijeda ima dovoljno. Straga je za dvije odrasle osobe komforno, uz treću bi bila gužva. Pohvaliti možemo i čist dizajn kabine, kvalitetne materijale, dobru završnu obradu, pristojan 5-stupanjski ručni mjenjač.
Opel Corsa u praktičnom izdanju - dakle, s pet vrata - stoji od 85.344 kune. Za Corsu Color Edition Plus valja dati 94.055 kuna (uz 75 konjskih snaga jak benzinac).
Snažnija Corsa Color Edition Plus stoji 95.922 kn. Od zanimljivije opreme donosi 16-inčne aluminijske naplatke s četiri dvostruka kraka, specifične presvlake sjedala, kožom presvučen trokraki upravljač sa srebrnim detaljima i kontrolama audio sustava, šest zračnih jastuka, tempomat s ograničenjem brzine, putno računalo, klima-uređaj, el. podesive retrovizore, tonirana stražnja stakla, OnStar.
Kakva je to fotografija na kojoj se predstavlja auto, a u većem planu se vidi nekakva tvornička hala ??? Pa ni kotače ne vidiš u cijelosti...