Osim što je čest božićni poklon 'pod jelkom', smartphone sve češće služi za kupnju božićnih poklona, ubrzavajući porast online prodaje evidentiran posljednjih godina.
Trend potvrđuju podaci zabilježeni nakon produljenog vikenda koji je uslijedio poslije Dana zahvalnosti. Naime, nakon tradicionalne kupnje na "Crni petak", prodaja s popustima nastavljena je online i u ponedjeljak u sklopu "Cyber ponedjeljka".
No ove je godine i "Crni petak ušao u povijest kao prvi dan kada je u sklopu online prodaje zarađeno više od milijardu dolara", izračunali su analitičari tvrtke Adobe Digital Insights.
Amerikanci su u petak kupnjom putem smartphonea i tableta potrošili 1,2 milijarde dolara, što je povećanje za 33 posto u odnosu na prošlu godinu.
Smartphonei su izmijenili način kupnje jer su potrošačima neprestano na raspolaganju, rekao je za AFP Anuj Nayar, potpredsjednik PayPalova odjela za svijet.
Po podacima stručnjaka za plaćanje online "ljudi kupuju odasvud i u svakome trenutku... u razmacima od po pet minuta, u autobusima, iz bračne postelje, sjedeći na zahodskoj školjci ili kod kuće u naslonjaču dok gledaju televiziju", kaže Nayar.
Po rezultatima istraživanja tvrtke eMarketer do 2020. s mobilnih će se telefona obavljati gotovo 50 posto godišnje online prodaje.
>> Televizore po 100 dolara Hrvati mogu samo sanjati
prošlog ljeta prvi put našao,platio ljetovanje u apartmanu aplikacijom preko mobitela (potrošio pet minuta),bilo malo strah platiti unaprijed ali na oglasima već sve bilo zauzeto i ispalo bolje nego ikad