Prvi primjerci redizajniranog Suzukija SX4 S-Crossa u Hrvatskoj se očekuju za desetak dana, a automobil se od prošlog tjedna može naručiti. Nakon osvježenja, ovaj je kompaktni crossover ostao gotovo istih dimenzija. Razlika se vidi u malo većoj odignutosti od tla (18,5 cm umjesto dosadašnjih 17 cm). S obzirom da su se najveće zamjerke kod prethodne izvedbe odnosile na prednji kraj automobila, razumljivo je da se proizvođač kod redizajna usmjerio na to. Naime, kod prethodnog je SX4 S-Crossa dizajn prednjeg dijela u velikoj mjeri određivao otpor zraka, kojeg je proizvođač nastojao svesti na najmanju moguću mjeru. Potencijalnim se kupcima to rješenje nije svidjelo. S novom maskom otpor zraka ostao je isti, a automobil djeluje snažnije, pa se očekuju i bolje reakcije vozača. S-Cross je dobio novu kromiranu rešetku hladnjaka i novi dizajn svjetala koja donose LED dnevna svjetla. Prednji je branik obložen plastikom kojom se ističe terenski izgled pa vozilo izgleda robusnije. Također, SX4 S-Cross - po navodima proizvođača - ostao je lagan i pregledan, ujedno i vrlo prostran i sposoban za savladavanje svih cestovnih i izvancestovnih prepreka.
Benzinski motori koji se nude uz redizajnirani SX4 S-Cross potpuno su nov Suzukijev proizvod. Radi se o 1,0-litrenom i 1,4-litrenom turbobenzincu sa 112 odnosno 140 konjskih snaga. Oba motora mogu se upariti sa 6-stupanjskim ručnim ili automatskim mjenjačem, dok je Allgrip AWD pogon na sva četiri kotača dostupan samo s jačim turbobenzincem. Dizelski motor od 120 konja, zapremine 1,6 litara, naslijeđen je iz dosadašnje game.
Početna cijena od 116.174 kn odnosi se na bazni benzinac s prednjim pogonom i GL paketom opreme, koji sadrži klima-uređaj, sedam zračnih jastuka, ABS, ESP, tempomat, prednje i stražnje el. podizače stakala, daljinsko središnje zaključavanje, radio s Bluetoothom, el. podesive retrovizore…
Prvi model s 4x4 pogonom stoji 143.538 kn, a prvi dizelaš 155.874 kn (dolaze samo s boljim paketima opreme).
>> Ovaj crossover najisplativija je kupnja na našem tržištu
Gospodo administratori zašto je obrisan moj komentar u vezi S Cross-a. Vjerojatno zato što sam naveo točne podatke a koje vi niste u stanju prikupiti. Dakle, dobio je kotaće večeg promjera (215/55/17 kao na Vitari), turbo benzinski motor 1.0 moguče je upariti sa 4x4 pogonom kao i kombinirati sa klasičnim 6-brzinskim HD automatskim ili ručnim mjenjačem. Iako je znatno skuplji nego u okolnim zemljama, trenutno best buy među 4x4 crossoverima.