KOREJSKA LIMUZINA

Kia Optima ozbiljan je takmac Passatu i Mazdi 6

Kia Optima
Foto: Kia
1/5
11.11.2015.
u 19:00

Dorađeni 1,7 CRDi sada troši 4,2 l/100 km i ispušta samo 110 g/km CO2

Četvrta generacija Kije Optime, korejske limuzine D segmenta koja je konkurent europskim perjanicama poput VW Passata i Opel Insignije ili japanskoj Mazdi 6, donosi moderan, novi vanjski izgled, atraktivnu unutrašnjost s više prostora za sve putnike u vozilu, široku ponudu novih tehnologija i velik izbor efikasnih motora. Novi model ponudit će više profinjenosti te unaprijeđenu upravljivost, dok istovremeno zadržava sportski imidž.

Najbolji u klasi

Najbolje se prodaje u SAD-u, gdje su Korejci zbog Optime sagradili i tvornicu. Odlično prihvaćen izgled treće generacije nije drastično promijenjen, a dimenzije su se promijenile tek minimalno. Optima je s 485,5 cm (+10 mm) i do sada bila jedna od najduljih limuzina u segmentu, s međuosovinskim razmakom od 280,5 cm (+6 mm). Prtljažnik je povećan za 5 litara i sada prima 510 l.

U Hrvatskoj će biti dostupna samo s 1,7 CRDi dizelskim motorom sa 141 KS (prije 136 KS) i 340 Nm okretnog momenta (povećano s 325 Nm), koji ima bolji odziv pri nižim okretajima, štedljiviji je, te radi uz manje buke i vibracija. Unaprijeđenom su motoru emisije CO2 14% niže, pa sad iznose 110 g/km.Uparen s DCT automatskim prijenosom s dvije spojke ispušta 116 g/km CO2, što je 40 g/km manje od sadašnjeg modela i najbolji rezultat u klasi.

Nova Optima u Europu stiže krajem godine, a kao i svi ostali modeli Kije, i Optima će kupcima nuditi 7-godišnje jamstvo (do 150.000 km, prve tri godine bez ograničenja kilometraže). Novu Optimu će za europsko tržište Kia proizvoditi u korejskoj tvornici u Hwasungu.

Navigacija u početnoj opremi

Očekuje se da će jedna od najčešćih doplata biti 7-stupanjski DCT mjenjač s dvostrukim kvačilom. Prve primjerke Optime u Hrvatskoj očekujemo početkom iduće godine.

Ulazni model sa spomenutim dizelašem i ručnim mjenjačem opremljen je bogatim paketom opreme LX koji uključuje i sustave LKAS (upozorenje kod nagle promjene vozne trake), SLIF (upozorenje na ograničenja brzine), navigaciju sa 7-inčnim zaslonom, elektronsku ručnu kočnicu...

Vrh ponude donosi premium opremu poput 7-stupanjskog DCT automatskog mjenjača i vrhunskog audio sustava Harman/Kardon (10 zvučnika, 4" Center Speaker + 8" Sub Woofer + 12-kanalno vanjsko pojačalo), a takva Optima stajat će oko 305 tisuća kuna.

>> Redizajnirana Kia Ceed - male promjene u izgledu, ali velike ispod lima

>> Korejska limuzina želi postati luksuzna krstarica

Ključne riječi

Komentara 8

ON
onle79
11:52 12.11.2015.

Super su mi ovi zagriženi Das Auto tipovi. Kažeš da VW sa 120ks na papiru ide bolje? Po papirima manje i zagađuje, ali teorija je jedno a praksa nešto sasvim drugo. A o pouzdanosti KIAe već sve znaju i vrapci na grani.

Avatar Milokliz
Milokliz
10:29 12.11.2015.

Molim da se ne stavlja u isti koš mazda i lažljivi švabo. A kia je skroz korektan auto po svemu a pogotovo po garanciji...

U1
ursus_1212
14:39 12.11.2015.

Hrvati su ludi za VW vozilima prosječne kvalitete i možda će je i oni spasiti od propasti nakon ove afere s ispušnim plinovima. Mana ovog auta je samo ime Kia.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije