Po prodaji i kvaliteti svojih automobila, Kia krupnim koracima grabi prema vrhu, a to se možda najbolje vidi kod najmanjeg modela - Picanta. Već je prošla generacija bila vrlo solidna, a kvaliteta izrade i ponuda opreme u trećoj generaciji gradskog minija na razini je kompaktne klase. Malo se koji proizvođač može pohvaliti ovako robusnim i luksuznim malim autom dugačkim samo 360 cm, ali sa začuđujućom prostranošću u kabini, praktičnim peterim vratima i prtljažnikom od čak 255 litara. Time je Picanto jedan od najprostranijih gradskih mališana, a dimenzije su mu i dalje idealne za vožnju gradskom gužvom gdje se najbolje snalazi.
No, Picanto je i uz početni 1,0 trocilindarski benzinac sa 67 KS i 96 Nm okretnog momenta automobil s kojim možete na duže putovanje (14 s do stotke, 160 km/h najveća brzina). Pogotovo stoga što je izolacija buke za ovako mali auto odlična. Ključ je u masi od samo 900 kg, zbog kojih je Picanto živahan. Zabavno ga je i voziti, bez obzira na njegovu visinu, a potrošnja je i pri bržoj vožnji ispod 6 l/100 km.
Testni je primjerak, sukladno nazivu paketa LX Luxury, zaista luksuzno opremljen. Ima, primjerice, alu naplatke, automatsku klimu, 7-inčni ekran sa satelitskom navigacijom i kamerom za vožnju unatrag, tempomat. Mnogo, s obzirom da pripada klasi najmanjih gradskih automobila.
Cijena mu je 105.660 kuna, ali trenutačno je najisplativija kupnja modela s istim motorom i solidnom opremom EX Fun (klima-uređaj, maglenke, el. paket za sva stakla, upravljač s komandama za audio uređaj, kočioni diskovi na svim kotačima...) koji stoji 82.990 kuna.
10 stvari koje možda niste znali o Yugu:
koliko novaca toliko muzike