Hyundaijev novi obiteljski automobil Bayon stigao je na hrvatsko tržište, pa se Hrvatska može pohvaliti da je među prvim državama u Europi u koje je ovaj novitet već stupio. U prodajnim se salonima nudi po cijeni od 114.990 kuna, a mi smo u Motovunu i na okolnim cestama isprobali bogatiju i snažniju izvedbu, onu s blagom hibridnom tehnologijom, 120 konjskih snaga i 7-stupanjskim automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom, opremljenu i digitalnom instrumentnom pločom, grijanim i prednjim i stražnjim sjedalima, navigacijskim uređajem, Bose Premium Sound audiosustavom, LED svjetlima. Takav reprezentativan primjerak stoji 185.000 kuna.
Ono što odmah upada u oči iznimno je prostrana putnička kabina, posebno njezin stražnji dio. Na stražnjim sjedalima prostora ima dovoljno i za visoke putnike, bez obzira na vozačeve gabarite, odnosno na položaj prednjih sjedala, a prtljažnik prima impresivnih 411 litara. Kompaktnom vanjštinom Hyundai Bayon tipičan je predstavnik B-SUV segmenta. Dug je 418 centimetara te je 177,5 cm širok i 149 cm visok. Razmak među osovinama iznosi mu 258 cm. Od tla je odignut 18,3 cm. Novi kompaktni crossover dizajniran je posebno za Europu, što objašnjava naglasak na kompaktnoj vanjštini i prostranom interijeru. No, Bayon ima i dug popis inteligentnih sustava za sigurnost i povezivost: pomoć u zadržavanju voznog traka, pomoć u praćenju vozila u istom voznom traku, inteligentan limitator brzine, prilagodljiva svjetla, sustav upozorenja na nadolazeći promet straga, sustav izbjegavanja nezgoda koji ‘vidi’ pješake i bicikliste, a reagira i na skretanja u raskrižjima... Bayon u drugoj razini opreme donosi digitalne instrumente, a serijski ima klimatizacijski i audiouređaj, tempomat, putno računalo...
Osim unutrašnjosti posložene po obiteljskim mjerilima, Bayon karakterizira i Hyundaijeva 48-voltna blaga hibridna tehnologija, uz koju dolazi 1,0-litreni T-GDi motor od 120 konja, a s njom ili bez nje može doći 1,0-litreni T-GDi od 100 konja. T-GDi turbak dotjeran je kako bi bio još učinkovitiji. Uz ta dva motora birati se može 6-stupanjski inteligentni ručni mjenjač ili 7-stupanjski mjenjač s dvostrukom spojkom. Samo 1,2-litreni MPi od 84 KS nema opciju blagog hibrida i uparen je 5-stupanjskim ručnim mjenjačem.
U interijeru dominira 10,25-inčna digitalna instrumentna ploča te 10,25-inčni AVN ili 8-inčni Display Audio sustav. 8-inčni zaslon multimedije dostupan je s bežičnim Apple CarPlay i Android Auto sustavom. Pametni telefoni mogu se puniti i bežično, a vozaču i putnicima na raspolaganju su tri USB ulaza
Meni izgleda odlicno, rado bih ga probao u autorentu.