VOZILI SMO

Kompaktan izvana, prostran iznutra, Hyundai Bayon ugađa obitelji

Foto: Sandra Mikulčić
1/9
01.06.2021.
u 10:55

Hyundai je našem tržištu ponudio novi kompaktni crossover, po čemu smo među prvima u Europi. Stoji od 114.990 kuna

Hyundaijev novi obiteljski automobil Bayon stigao je na hrvatsko tržište, pa se Hrvatska može pohvaliti da je među prvim državama u Europi u koje je ovaj novitet već stupio. U prodajnim se salonima nudi po cijeni od 114.990 kuna, a mi smo u Motovunu i na okolnim cestama isprobali bogatiju i snažniju izvedbu, onu s blagom hibridnom tehnologijom, 120 konjskih snaga i 7-stupanjskim automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom, opremljenu i digitalnom instrumentnom pločom, grijanim i prednjim i stražnjim sjedalima, navigacijskim uređajem, Bose Premium Sound audiosustavom, LED svjetlima. Takav reprezentativan primjerak stoji 185.000 kuna.

Ono što odmah upada u oči iznimno je prostrana putnička kabina, posebno njezin stražnji dio. Na stražnjim sjedalima prostora ima dovoljno i za visoke putnike, bez obzira na vozačeve gabarite, odnosno na položaj prednjih sjedala, a prtljažnik prima impresivnih 411 litara. Kompaktnom vanjštinom Hyundai Bayon tipičan je predstavnik B-SUV segmenta. Dug je 418 centimetara te je 177,5 cm širok i 149 cm visok. Razmak među osovinama iznosi mu 258 cm. Od tla je odignut 18,3 cm. Novi kompaktni crossover dizajniran je posebno za Europu, što objašnjava naglasak na kompaktnoj vanjštini i prostranom interijeru. No, Bayon ima i dug popis inteligentnih sustava za sigurnost i povezivost: pomoć u zadržavanju voznog traka, pomoć u praćenju vozila u istom voznom traku, inteligentan limitator brzine, prilagodljiva svjetla, sustav upozorenja na nadolazeći promet straga, sustav izbjegavanja nezgoda koji ‘vidi’ pješake i bicikliste, a reagira i na skretanja u raskrižjima... Bayon u drugoj razini opreme donosi digitalne instrumente, a serijski ima klimatizacijski i audiouređaj, tempomat, putno računalo...

Osim unutrašnjosti posložene po obiteljskim mjerilima, Bayon karakterizira i Hyundaijeva 48-voltna blaga hibridna tehnologija, uz koju dolazi 1,0-litreni T-GDi motor od 120 konja, a s njom ili bez nje može doći 1,0-litreni T-GDi od 100 konja. T-GDi turbak dotjeran je kako bi bio još učinkovitiji. Uz ta dva motora birati se može 6-stupanjski inteligentni ručni mjenjač ili 7-stupanjski mjenjač s dvostrukom spojkom. Samo 1,2-litreni MPi od 84 KS nema opciju blagog hibrida i uparen je 5-stupanjskim ručnim mjenjačem.
U interijeru dominira 10,25-inčna digitalna instrumentna ploča te 10,25-inčni AVN ili 8-inčni Display Audio sustav. 8-inčni zaslon multimedije dostupan je s bežičnim Apple CarPlay i Android Auto sustavom. Pametni telefoni mogu se puniti i bežično, a vozaču i putnicima na raspolaganju su tri USB ulaza

Komentara 3

IN
invazijaleptira
13:08 01.06.2021.

Meni izgleda odlicno, rado bih ga probao u autorentu.

EP
Epil
12:09 01.06.2021.

Stvarno se ne mogu odlučiti je li ružniji sprijeda ili straga ili unutra? Blagu prednost dajem vanjskom stražnjem dijelu gdje je ružan po uzoru na Tucsona, ali niti ostali dijelovi ne zaostaju. Bljak! Dizajneri su očito imali kokošje slijepilo..

VL
_________
11:52 01.06.2021.

Oči peku od toga koliko je ružan

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije