Šest zračnih jastuka već su svugdje standard - prednji, bočni i zračne zavjese - kao i upravljanje radio CD MP3 uređajem putem tipki na kolu upravljača, te klima-uređaj i ESP. Parkirni senzori, kamera za vožnju unazad, LED svjetla također su već uobičajeni na popisima dodatne opreme kompaktnih modela dostupnih prosječnim vozačima. No, pojedini kompakti u višim razinama opreme, ponegdje već i u srednjim, nude naprednu tehnologiju koja je do nedavno bila rezervirana isključivo za višu klasu vozila, odnosno u kompaktima su ih nudili tek proizvođači poput Audija, BMW-a, Mercedesa i Volva.
Flex-Ride podvozje
Iako tempomat i kontrole radija na upravljaču ne nudi odmah u prvoj razini opremljenosti - kao ni glavni joj konkurent VW Golf - već te elemente nalazimo u drugom po redu, Enjoy paketu opreme, Astra zaslužuje da ju istaknemo zbog elemenata koje uz relativno povoljnu doplatu čini dostupnima širem krugu vozača.
Konkretno, Flex-Ride podvozje po cijeni od 8440 kn nudi već od druge razine opremljenosti. Za taj iznos Opel daje elektronički sustav kontrole podvozja koji trenutno reagira na promjene uvjeta i stalno se prilagođava stilu vožnje. Stalni nadzor ovjesa podešava postavke amortizera u stvarnom vremenu. Četverokanalni ABS s elektroničkom raspodjelom sile kočenja, kontrola proklizavanja, i ESP®Plus zajedno omogućuju odličnu voznu dinamiku. Pomoću FlexRide prekidača vozač može mijenjati voznu dinamiku. Tri načina rada (Sport, Tour i Normal) omogućavaju promjenu od napetog sportskog užitka do opuštenog krstarenja.
Seat Leon također ima CD/MP3/navigacijski sustav s glasovnim upravljanjem. Njega valja doplatiti 8134 kn. Za prednja i stražnja LED svjetla u istom automobilu valja računati na dodatnih 11.393 kn.
Volkswagen u Golfu također od druge razine opremljenosti nudi elektronsko podešavanje ovjesa kod kojeg se ovjes konstantno prilagođava stanju ceste i brzini vožnje, prema individualno odabranom načinu rada (Sport, Comfort, Normal). Temeljem izbora profila vožnje prilagođava se odziv motora i tvrdoća upravljača.
Ova opcija košta 8751 kn, a samo izbor profila vožnje, koji obuhvaća prilagođavanje odziva motora i tvrdoće upravljača, stoji 1030 kn. Lane Assist + Light Assist sustavi zajedno stoje 5038 kn. Podrazumijevaju upozorenje prilikom nenamjernog prelaska uzdužnih linija vozne trake te automatsko paljenje i gašenje dugog svjetla ovisno o svjetlosnim uvjetima i vozilima iz suprotnog smjera.
Inteligentna svjetla
Za proaktivnu zaštitu putnika valja dati 1290 kn, jer će njome opremljen Golf, kad prepozna kritičnu situaciju, zatvoriti prozore i krovni otvor, zategnuti prednje sigurnosne pojaseve i povećati tlak u kočionom sustavu. Automatsko održavanje razmaka od vozila ispred košta 4750 kn. Sustav upozorenja u slučaju nenamjernog prelaska vozne trake u modelu Kia Ceed košta 3500 kuna, dok isti proizvođač sportske instrumente s putnim računalom i TFT LCD zaslonom u boji cijeni 3000 kn. Xenon AFLS prednja svjetla s funkcijom inteligentnog prilagođavanja (automatsko podešavanje po visini i pranje) koštaju 9600 kn. U Fordovom Focusu takva opcija, primjerice, košta 10.200 kn.
>> Nova tehnologija: Automobili koji \'razgovaraju\' na cestama SAD-a
>> Naoštrena koplja - Dinamičnija no ikad, Astra čeka Golf VII