Scala, Škodin kompaktni model, na prvim se testovima pokazala odličnom. Tradicionalno jaki aduti češke marke ni ovdje nisu izostali.
Scala je njemački čvrsta i robusna (Škoda je u vlasništvu njemačkog Volkswagena), te praktična i prostrana. Škodini modeli, generalno gledajući, za pola broja su veći od segmenta kojem pripadaju. Iako Scala tu nije u potpunosti pratila obiteljsku crtu, zahvaljujući karavanski oblikovanom stražnjem dijelu prostora ima u izobilju i na stražnjoj klupi i u prtljažniku pravilnog oblika, koji prima 467 litara (maksimalno 1410 l). Dužinom od 436 cm Scala se smješta u sredinu C klase, 10 cm je duža od sadašnjeg VW Golfa, 10 cm kraća od Mazde3 ili Ford Focusa. Međuosovinskim razmakom od 265 cm nadmašila je Golfa.
Vozačka pozicija je ugodna, u sportskim sjedalima lako je naći idealan položaj za upravljačem, opremljenim i multifunkcijskim tipkama. Materijali u unutrašnjosti su vrlo dobri, dijelom gumirani, što je i oku i prstima ugodnije od tvrde plastike. Ovisno o razini opreme, Scala nudi svu modernu tehnologiju.
Po početnoj cijeni od 123.792 kune - uz isprobani 1,0 TSI turbobenzinac sa 115 KS, za kojega se očekuje da će biti najtraženiji - Scala već s početnom Active opremom ima radarski nadzor prostora ispred vozila i automatsko kočenje u nuždi, potporu zadržavanja vozila u voznom traku, LED glavna svjetla, klima-uređaj, 6,5-inčni dodirni zaslon...
Isprobana Scala stigla je u Style razini opreme, koja između ostaloga obuhvaća 8-inčni središnji dodirni zaslon u boji, spajanje s pametnim telefonom, Light Assist, automatski klima-uređaj, Bluetooth, el. podizače stakala, el. podesive i grijane retrovizore, kromirane elemente, kompletno LED osvjetljenje, parkirne senzore sprijeda i straga, tempomat i limitator brzine... Kad tome dodamo i dosta stavki s popisa dodatne opreme, testna je Scala zaista luksuzno opremljena, što objašnjava ukupnu cijenu od 183.064 kn.
Isprobani trocilindarski turbobenzinac 1,0 TSI sa 115 KS i 200 Nm Scalu do stotke potjera za 9,8 s, postiže maksimalnih 201 km/h. Radi uglađeno i tiho, elastičan je i dobro surađuje s preciznim 6-stupanjskim ručnim mjenjačem.
Tijekom testa trošio nam je prosječnih 5,9 litara na stotinu prevaljenih kilometara. Dojam u vožnji je odličan - Scala 1,0 TSI dozvoljava i dinamičniju vožnju, a ležerna svakodnevna vožnja opuštajuća je i ne umara. Postavke ovjesa na idealnoj su sredini između udobnosti, odnosno ležernosti kojom upija neravnine te utegnosti koja podržava živahno svladavanje zavojitih cesta.