I Volkswagen je napokon predstavio svoj model u najbrže rastućoj klasi automobila u Europi – B SUV segmentu. Ime mu je T-Roc, a prema prvim dojmovima sa svjetske premijere kojoj je prisustvovalo 350 novinara na mondenom talijanskom jezeru Como na kojem vilu ima i poznati glumac George Clooney, a već godinu dana idilu ugrožavaju brojni afrički migranti koji žele u obližnju Švicarsku, možemo reći da se radi o vrlo smjelom, šminkerskom dizajnu na kakav kod inače tradicionalnog Volkswagena nismo navikli.
Ali, trendovi se očito mijenjaju. Tako T-Roc ima zadatak privući mlađe vozače, kao i one koji se tako osjećaju, gdje i konkurencija poput Renault Captura, Citroena C4 Cactusa ili Suzuki Vitare nudi moderan dizajn uz razne mogućnosti individualizacije poput dvobojne karoserije koja će biti dostupna na T-Rocu.
Ugodno za upravljačem
Postavljen je na platformu Audija Q2, s koje će uskoro izaći još dva predstavnika B SUV segmenta VW grupe – Škoda Karoq i Seat Arona. T-Roc je četvrti SUV u ponudi VW-a u Europi, a uklapa se u globalnu SUV ofenzivu pa će za godinu dana VW u svijetu nuditi čak devet SUV modela. Atraktivnost duguje kupeovskoj liniji stražnjeg dijela, koja je više-manje zadržana s koncepta. Podsjeća i na veći Tiguan (25 cm duži od T-Roca koji je dug 424 cm), ali je od njega ipak vizualno osebujniji.
Vrlo moderan dizajn, uz opcijske plastične dodatke u boji karoserije, krasi i unutrašnjost T-Roc-a, ali uz prepoznatljivu VW jednostavnost, kao i sve dostupne moderne sustave multimedije poput virtualnog kokpita i najnovijeg infotainment sustava. Vozačka pozicija je za VW standardna, a iznenađenje je svakako prostranost koja je i na stražnjoj klupi, a pogotovo u prtljažniku, sjajna za ovaj segment.
Rekordan prtljažnik
Prtljažnik prima čak 445 litara što je najviše u klasi, a može se proširiti do 1290 litara. Za isprobavanje voznih svojstava morat ćemo pričekati do listopada, a na naše tržište T-Roc stiže u siječnju.
Nijemci su posebno ponosni što će T-Roc u početnoj opremi nuditi sustav nadzora okoline “Front Assist“ sa City funkcijom kočenja u nuždi i sustavom prepoznavanja pješaka i potporu zadržavanja vozila u voznom traku “Lane
Assist“, dok će se opcijski moći kupiti još 10 sustava potpore vozaču, od radarskog tempomata do upravljanja pri parkiranju.
Cijena na našem tržištu još nije poznata, a u Njemačkoj će početni model s 1,0 TSI motorom stajati 20.000 eura.
kartofelvagen !!!