Na sajmu tehnologije Wearable Device Technology Expo u japanskom glavnom gradu Tokiju predstavljena je “društvena mreža” za kućne ljubimce pod nazivom Tsunagaru Col. Riječ je o inovativnom rješenju koje prije svega koristi vlasnicima pasa i mačaka za praćenje kućnih ljubimaca, ali i za pronalaženje mogućih partnera za njihovu igru i druge aktivnosti.
Tsunagaru (što na japanskom znači povezivanje), funkcionira na način da kućni ljubimac oko vrata nosi ogrlicu koja je bežičnom vezom povezana s pametnim telefonom vlasnika, odnosno s aplikacijom koja vlasniku omogućava ne samo da prati gdje se u kojem trenutku njegova mačka ili pas nalaze, nego da vidi i ostale korisnike “životinjske društvene mreže” te se poveže s onima koje smatra zanimljivima njegovom kućnom ljubimcu.
Foto: Reuters/PIXSELL
Sajam u Tokiju izuzetno je popularan i procjenjuje se da će ga posjetiti osamdeset tisuća ljudi među kojima je i velik broj vlasnika kućnih ljubimaca, a sudeći prema prvim reakcijama, “društvena mreža” za mačke i pse mogla bi vrlo brzo imati velik broj korisnika.
>> Otkriveno zašto je pas najbolji čovjekov prijatelj već 30.000 godina
>> Mačke nas vide kao drugu mačku, a ne kao ljude
bolesno , a mršav je ko da nije jeo tjedan dana