Peugeot je prvi objavio fotografije, ali i tehničke podatke za drugu generaciju gradskog automobila 108, brata blizanca Toyote Aygo i Citroena C1.
Gradski automobil izgledom je postao pravi šminker, a djeluje i mnogo robusnije od dosadašnjeg modela. Dimenzije su veće, ali 108-ica s dužinom od 347 cm (+4 cm) ostaje kompaktna i s krugom okretanja od samo 4,8 metara gotovo idealna za probijanje kroz gradske gužve.
Ukrasi izvana i unutra
Dolazi s trojim i peterim vratima, ali i kao kabriolet s platnenim krovom. Velike su mogućnosti personalizacije, u dvobojnoj karoseriji ili s raznim ukrasima izvana, te raznim bojama i materijalima u unutrašnjosti.
U Peugeotu posebno ističu multimedijalnu stranu odnosno povezivost s pametnim telefonima. Veliki 7-inčni zaslon osjetljiv na dodir, poznat iz 208-ice, dolazi kao opcija u opremi Active ili serijski u opremi Allure.
Ali, osim sučelja radija, putnog računala i navigacije, nudi i povezivanje s pametnim telefonom preko Bluetootha, ponajviše za funkcije telefoniranja i slušanja glazbe s prenosivog uređaja ili preko Mirror Screena za aplikacije. Kompatibilna je sa svim relevantnim operativnim sustavima, poput Androida, iOs-a, Windowsa...
Dva trocilindraša
Zahvaljujući Mirror Screenu, zaslon osjetljiv na dodir u Peugeotu 108 postaje zrcalo kompatibilnog spojenog telefona preko kojeg se telefonom i upravlja.
Gamu agregata čine dva trocilindarska motora uparena sa tri vrste mjenjača. Početni je i 1,0 e-VTi sa 68 konjskih snaga, koji dolazi uparen s ručnim 5-brzinskim mjenjačem (samo 88 g/km CO2), automatiziranim STT mjenjačem s pet brzina i pilotiranim ETG mjenjačem, također s pet brzina. Jači 1,2-litreni trocilindraš dolazi s ručnim mjenjačem s pet stupnjeva, a ispušta 99 g/km CO2.
Službena premijera je u Ženevi, a u Hrvatsku Peugeot 108 stiže u srpnju. Cijena još nije poznata.
to je moj auto. jrdnostavno super.