automobilski turizam

Mercedes, Dacia i Nissan donose 50.000 luksuznih noćenja

mercedes
Foto: Grgo Jelavić/Pixsell
19.12.2016.
u 14:00

Veliki svjetski proizvođači prepoznali su Hrvatsku kao idealnu destinaciju za promociju svojih vozila

Hrvatska postaje vrlo važna destinacija svjetskim proizvođačima automobila za predstavljanje novih modela, koji ove godine i početkom iduće u naše najluksuznije hotele dovode oko 15.000 gostiju i donose blizu 50.000 noćenja, i to izvan ljetne sezone kada su takvi hoteli najčešće poluprazni ili zatvoreni.

D-Resort u fokusu Dacije

U Šibeniku trenutačno traju prve svjetske novinarske testne vožnje novih Dacijinih modela automobila, koje će u četiri tjedna u novom luksuznom hotelskom kompleksu D-Resort otvorenom 2015., koji su cijeli zakupili i otvoren je samo zbog ove prezentacije, okupiti 500 novinara iz 28 europskih zemalja, odnosno ukupno više od 800 gostiju.

Obnovljene modele Sandero, Logan i Duster isprobat će na testnim rutama Jadranskom magistralom, jednom od najljepših vozačkih cesta u Europi, prema Primoštenu i u unutrašnjost prema slapovima Krke. A novinari koji su već obavili testne vožnje ocijenili su ovaj event kao najbolji u odnosu na ostale evente koje je Renault grupa ove godine organizirala u svijetu.

Još se bitnija i masovnija svjetska prezentacija nove Nissan Micre sprema u Dubrovniku, koji je u zadnjih godinu dana postao prava meka za događanja vezana uz autoindustriju. Nissan će na svjetske premijerne testne vožnje svoj vrlo bitan gradski model Nissan Micru, osim 528 novinara iz cijelog svijeta koji stižu s ukupno 44 čarter-leta iz Londona, Madrida, Rima, Beča, Münchena, Stockholma i Pariza, na hrvatski jug dovesti još 7000 gostiju – velikih flotnih kupaca, zaposlenika Nissan Europe, Nissanovih europskih koncesionara i njihova prodajnog osoblja. Bit će smješteni u luksuzni resort Dubrovački vrtovi sunca u Orašcu pokraj Dubrovnika, koji je u studenom primio priznanje “Best Venue for Car Launch” (u prijevodu s engleskog najbolja lokacija za automobilska lansiranja) u jugoistočnoj Europi.

Ovogodišnji najveći događaj u tom resortu, Mercedesov Global Training Experience, koji je gotovo tri mjeseca punio i hotele Valamar President te Valamar Lacroma, odvijao se od siječnja do travnja, a ugostio je više od 12.000 Mercedesovih gostiju.

Uspjeh ne dolazi preko noći

– Ovakva događanja jako su nam puno pomogla u produljenju sezone. Čak 90% ostvarenih noćenja kroz ovakve evente tijekom zimske sezone dodatna su noćenja koja se inače ne bi ostvarila. Na primjer, samo su Mercedesovi gosti u prvom kvartalu 2016. u više dubrovačkih hotela ostvarili oko 35.000 noćenja, više od 95% udjela u rastu ukupnih noćenja u Dubrovniku u tom periodu, i takvi primjeri zorno prikazuju potencijal za razvoj destinacije i produljenje sezone – kaže Perica Andrić, direktor prodaje i marketinga Radisson Blu Resorta Dubrovački vrtovi sunca. Ali uspjeh, priznanja i nagrade ne dolaze preko noći i bez strateškog plana.

– Već od samog otvaranja 2009. strateški radimo na promociji. Počeli smo ponajprije kroz organiziranje “FAM Tripova” s agencijama koje su specijalizirane za takve evente na tržištima u kojima je autoindustrija razvijena. Počeli smo sudjelovati u natjecanju za razne evente svih većih proizvođača automobila i bilo je samo pitanje vremena kada će se ostvariti prvi rezultati. Naša je prednost visoka kvaliteta i infrastruktura resorta prilagođena zahtjevima autoindustrije, ali i to što se nalazimo u Dubrovniku, prepoznatljivoj destinaciji u cijelom svijetu, koja je privlačna i zbog određene zasićenosti konkurentskim destinacijama – kaže Andrić.

Hrvatska je dosad imala malo takvih prezentacija vozila, od važnijih pamtimo europsko lansiranje Peugeota 3008 2009. u Dubrovniku i BMW Serije 2 GranTourer u Zadru 2014. Španjolska, Portugal, Italija i Francuska najčešći su izbor autoproizvođača za ovakva događanja zbog povoljne klime, dobrih avionskih veza, odličnih hotela koji se desetljećima bave ovom nišom gostiju, a imaju i veliku prednost što u svojoj blizini imaju i staze za testiranje performansi vozila, koji su često jedan od uvjeta za dobivanje domaćinstva. 

Komentara 1

IN
interwebing
14:51 19.12.2016.

prije no što odu na "luksuzno noćenje" u paradise garden sun resort, mogli bi obaviti jedan (umjetničkom vrijednošću nabijen) photo-session na pelješkom mostu

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije