Mnogima omiljeni automobil, Yugo Koral 45 u '80.-ima kada je napravljen, postao je općepoznat. Nastao u Jugoslaviji bio je najjeftinije vozilo na svijetu koje si je svatko mogao priuštiti. Zbog toga ih je u Jugoslaviji bilo mnogo, a na zapadu je bio raritet (za strano tržište napravljeni su jači i raskošniji modeli).
Postao je slavan kad je upravljajući njime jedna vozačica sletila s mosta u Michiganu. Legenda kaže da ju je otpuhao vjetar jer je auto bio lagan, što naravno nije bilo točno. Nakon toga bilo je sve manje 'yugića' u Americi, a 90-ih kreće rat u bivšoj državi. Dileri su potom, da bi mogli izdavati garancije za dotad prodana vozila, skidali dijelove s neprodanih yugića. Ipak, Srbija je ta vozila proizvodila sve do 2008., piše m.europe.wsj.
Fasciniran Yugićem je i Phil Dust, britanski učitelj znanstvenih predmeta, u taj se model vozila zaljubio kad je tražio automobil za svoga sina na eBayu. Tada je kupio prvog, a sada ih ima četiri. Osnovao je Udrugu vlasnika Zastave i Yuga 2010. kada je otkrio da britanskim prometnicama vozi tek 25 'yugića'.
Njegova posljednja akvizicija je žuti Yugo 311 koji je stajao u garaži jedne vozačice 28 godina. Kupio ju je za 150 funti, dao kemijski očistiti, odveo na servis i zamijenio kočnice.
Njegov je moto: 'netko mora brinuti za te automobile jer će u suprotnom nestati zauvijek'.
>> Bolesnom Zadraninu ukrali yugo pa nema čime odlaziti na liječenje
Kako god bilo da bilo, proizvodilo se i radilo se. Danas se uvozi kinesko smece i zraubani njemacki automobili a proizvode se birokracija, lazni branitelji, korumpirani politicari i kladionicarski listici.