Nova Kia Picanto

Moderni motori, agresivan izgled i zabava u vožnji

picanto (1)
Foto: KIA
1/3
20.04.2011.
u 08:00

Početni 1-litreni motor agilan je i dinamičan, a ovjes je izvrstan, pa se najmanja Kia vrlo dobro ponaša na cesti i može se svrstati u kategoriju zabavnijih automobila za vožnju

Kia nezaustavljivo grabi naprijed. Najnovija je zvijezda druga generacija Picanta, najmanjeg člana obitelji kojeg smo isprobali u okolici Barcelone. Mali, zabavan, zgodan i praktičan automobil podjednako je agresivan sprijeda (podsjeća na buldoga), s boka (oštra linija daje dinamiku) i straga (spojler i unikatna svjetla).

Picanto ima sve ono što gradski mališan mora imati i u potpunosti je konkurentan bilo kojem europskom ili japanskom predstavniku A segmenta. Korejci su, na krilima velike ekspanzije, najnovije tehnologije poput sustava start/stop ponudili već u Picantu. Ekologiji su posvetili mnogo pozornosti. Uz sustav start/stop, otpor zraka (koeficijent 0,31) među najboljima je u segmentu, a tu su i ekološke gume.

Bez obzira na ekološke zahtjeve, Picanto se odlično vozi. Početni 1-litreni motor agilan je i dinamičan, a ovjes je izvrstan, pa se najmanja Kia vrlo dobro ponaša na cesti i može se svrstati u kategoriju zabavnijih automobila za vožnju.

Od prve generacije novi je Picanto duži 6 cm, što i zbog većeg međuosovinskog razmaka najviše osjete putnici na stražnjoj klupi. Narastao je i prtljažnik, na okruglih 200 litara, a može se povećati na golemih 870 litara. Unutrašnjost je zgodna i praktična. Mjesto za dvije boce ili šalice za vozača i suvozača, USB i iPod ulaz, odličan upravljač namjestiv po visini, udobna sjedala – sve su to značajke novog Picanta.

Početna serijska oprema uključuje šest zračnih jastuka, ABS, središnje zaključavanje, električne prednje prozore i servoupravljač. U Hrvatsku stiže u srpnju, a cijena još nije poznata. No, hrvatski zastupnik najavljuje da će biti vrlo konkurentna, što otprilike znači da bi model Kia Picanto trebao stajati od 8500 eura.

 

Dva benzinca i plinski pogon

Picanto se nudi s modernim motorima. Novi 1-litreni benzinski trocilindarski motor sa 69 konjskih snaga i 95 Nm okretnog momenta dovoljno je dinamičan i uglađen te ne troši mnogo i ne zagađuje. Isti motor proizvodit će se uz serijski ugrađeni LPG (još nije sigurno hoće li se nuditi u Hrvatskoj). Jači je benzinac poznati 1,25-litreni motor sa 85 KS i 121 Nm.

Ključne riječi

Komentara 1

SH
shooter
15:25 10.06.2011.

Agresivan ha, kao nije nam dosta agresija svih vrsta.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije