Globalna komunikacijska cloud platforma Infobipa od sada je dostupna i na jednoj od vodećih korporativnih platformi Oracle Cloud Marketplace, čime je osnaženo partnerstvo tih dviju globalnih kompanija.
Ovime Infobipova rješenja pomažu korisnicima Oracle Cloud Marketplacea u distribuciji personaliziranih poruka i održavanju odnosa s potrošačima putem više različitih kanala i aplikacija poput WhatsAppa i Vibera te SMS poruka. Do sada je Oracle kroz Infobipova rješenja realizirao više od dvije milijarde interakcija klijentima, navodi se u priopćenju.
Infobip je član programa Oracle PartnerNetwork (OPN), a dodatnim osnaživanjem partnerstva osigurana je njegova dostupnost i na Oracle Cloud Marketplaceu, one-stop shop platformi za pouzdana poslovna rješenja u oblaku.
''Oracleovi korisnici moći će automatski pristupiti Infobipovom sučelju u kojem preko WhatsAppa i Vibera mogu jednostavno poslati različite promotivne i transakcijske poruke, od obavijesti o dostavi paketa, informacija o računu i potvrde rezervacija do podsjetnika o bodovima u sklopu programa vjernosti, a slične opcije dostupne su i putem tekstualnih poruka. Na taj način moguće je pratiti postotak otvaranja poruke (open rate) i angažiranost kupaca te osigurati personaliziranu komunikaciju'', navodi se.
Današnji korisnici uvijek su u toku i 'uključeni', a želja im je moći uzeti mobitel u ruke i stupiti u kontakt s brendom kao da razgovaraju s prijateljem. Snažna angažiranost korisnika rezultat je povezivanja s njim i omogućavanja pravog rješenja u pravo vrijeme i putem pravog kanala. Prisutnost na Oracle Cloud Marketplace platformi dodatno jača našu predanost Oracleovoj zajednici, a korisnicima omogućuje uživanje u pogodnostima putem svestranih konverzacijskih kanala kojima raspolažemo, istaknuo je Veselin Vuković, potpredsjednik Infobipa zadužen za strateška partnerstva.
Oracle je jedan od gotovo 300 Infobipovih globalnih partnera. Uz Oracle, partnersku mrežu Infobipa čine vodeći telekom operateri, tehnološke kompanije, banke i e-commerce kompanije kao što su Microsoft, Vodafone i Adobe ili na domaćem tržištu Hrvatski Telekom. Infobip neprestano bilježi rast broja partnera, koji se u posljednjih godinu i pol dana čak učetverostručio.
- Kroz partnerstva se ostvaruju dodane vrijednosti koje osnažuju krajnje proizvode partnera i Infobipa. Tako klijentima osiguravamo bolje korisničko iskustvo. Infobipu su partnerstva važna u ostvarivanju daljnjeg ambicioznog rasta, jer nam naša globalna partnerska mreža otvara vrata prema mnogim novim tržištima i potencijalnim klijentima, zaključio je.