Rupert Murdoch, medijski mogul i bivši vlasnik društvene mreže MySpace, prije desetak je dana postao korisnik Twittera.
Ondje je u petak, u trenutku iskrenosti, priznao kako su on i njegovi suradnici zabrljali s MySpaceom, nekad jako popularnom mrežom koja je s pojavom i rastom popularnosti Facebooka i Twittera počela gubiti korisnike.
- Mnogo je pitanja i šala o MySpaceu. Jednostavan odgovor - zabrljali smo na svaki mogući način, naučili mnogo vrijednih skupih lekcija - "tweetao je" Murdoch.
Murdoch je MySpace kupio 2005. godine za 580 milijuna dolara. Iduće se godine pojavio Facebook i sve je krenulo nizbrdo, pa je Australac svoju društvenu mrežu ljetos odlučio prodati tvrtki Specific Media i Justinu Timberlakeu za samo 35 milijuna dolara.
Kako piše Telegraph, Murdoch je svoju grešku priznao i u listopadu 2011. godine, kada je na sastanku dioničara rekao kako je MySpace mogao prodati za 6 milijardi dolara mjesec dana nakon što ga je kupio.