VRHUNSKI UŽITAK

Na austrijskoj Red Bull Ring stazi isprobali smo Audijeve sportaše

audi
Foto: Ivan Cvetković
1/8
25.09.2016.
u 16:07

Na raspolaganju smo imali ‘svakodnevne’ modele RS6 performance i RS7 parformance te pravu poslasticu - R8 V10 Plus

Već 63 godine Audi se bavi i programom Audi Experience u kojem su na raspolaganju brojni treninzi vožnje namijenjeni vrlo širokom spektru vozača. S obzirom da je riječ o proizvođaču uz koji se često veže i pojam sport, dobar dio predviđenih programa odnosi se na usavršavanje vozačkih sposobnosti na sportskim automobilima.

Sportscar experience

Tako smo se proteklog vikenda i sami uputili do austrijskog Spielberga gdje se nalazi ponovno oživjela trkaća staza poznata i po održavanju utrka Formule 1 - Red Bull Ring. S obzirom da je naziv našeg usavršavanja bio Audi sportscar experience, ne čudi što smo na raspolaganju imali tri automobila od kojih najslabiji ima 605 KS. Ustvari dva su imala identičnu snagu, RS6 performance te RS7 performance, dok je treći raspoloživi model bio perjanica Audijevog sportskog odjela, lani predstavljen, R8 V10 Plus - najbrži serijski Audi svih vremena sa 610 KS.

Sportscar experience na Red Bull Ringu bio je podijeljen na dva glavna dijela - jutarnje upoznavanje s automobilima i stazom, te popodnevno ‘rundanje’ po stazi modelima R8 V10 Plus. Upoznavanje znači da smo kompletnu stazu, te sva tri modela, isprobavali na različito postavljenim poligonima, uz idealno postavljene putanje koje omogućuju potpuni doživljaj staze, ali i automobila. Pod budnim okom vrlo iskusnih instruktora upoznavanje s automobilima proteklo je vrlo brzo, s time da je svaki novi krug poligona pratilo i povećavanje tempa.

Krenuli smo s RS6 Avant performance za koji možemo zaključiti kako bismo ga rado imali kao svakodnevni automobil. Karavan, a pojuri do stotke za 3,7 sekundi. Impresivno. Isto ubrzanje ima i RS7 performance, što je 0,2 s brže od običnih RS6 i RS7 modela. Pred sam kraj jutarnjeg programa red je došao na R8. E, to je impresivno! Do 100 km/h za 3,5 sekundi! A tu je i grmljavina koju proizvodi V10 motor.

Bitna koncentracija

I dok se RS6 i RS7 voze kao i njihove ‘obične’ izvedbe, voziti R8 ipak iziskuje više pozornosti i koncentracije. Vrlo nervozan i snažan motor zahvaljujući brojnoj elektronici dozvoljava i greške, ali ne prevelike. Dan smo završili uz četrdesetak krugova modelom R8 koji će nam dugo ostati u sjećanju.

>> Audi A4 - Elegantniji, lakši, štedljiviji i tehnološki mnogo napredniji

Komentara 1

MA
mario80
16:27 25.09.2016.

Vidi kolko VWeova ...!!! :))

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije