Indijski proizvođač automobila Tata Motors možda će prestati prodavati "najjeftiniji automobil na svijetu" Nano do 2019. godine jer prodaja tog vozila već dulje vrijeme pada, izvijestili su indijski mediji.
Sadašnji Nano "ne može nastaviti dalje od 2019", poručio je najveći proizvođač automobila u Indiji, dodajući kako desetljeće star Nano možda treba svježe investicije kako bi preživio, piše indijski financijski dnevnik Mint.
U nedavnoj regulatornoj prijavi navodi se kako je u lipnju proizvedeno samo jedno Nano vozilo, u usporedbi s 275 u istom mjesecu prošle godine. Lokalna prodaja pala je sa 167 vozila u lipnju prošle godine na samo tri ove godine.
Kada je Nano prvi put predstavljen 2008. godine, brendirao se kao "narodni automobil" po prosječnoj cijeni od 2.500 američkih dolara. No, vozilo je stiglo na tržište tek godinu dana kasnije.
Odgođeno lansiranje Nanoa, kao i naknadna izvješća o njegovoj samozapaljivosti, prigušili su interes kupaca. Prodaja Nanoa drastično se smanjila od 2013. godine, premda indijsko tržište automobila snažno raste.
Analitičari kažu kako je možda problematična Nanoova početna prodajna ideja kao najjeftinijeg automobila na svijetu. Predanost niskoj cijeni otežala je Tati implementiranje nove opreme i poboljšanje Nanoovih mogućnosti.
Uz to, činjenica da ljudi smatraju automobile ne samo prijevoznim sredstvom, već i statusnim simbolom, odagnala je mnoge od kupnje branda koji je poznat kao najjeftiniji.
10 stvari koje možda niste znali o Yugu:
Nemaju ljudi tako malo love za auto