Nasljednik najpopularnijeg AMG modela u povijesti, novi AMG C 63, ima novo ime, novi motor, novu tehnologiju, ali istu svrhu - vozača učiniti što zadovoljnijim i konkuretnicu držati (još) dalje od sebe.
Mercedes-AMG C 63 na pozornici pariškog salona automobila ukazat će se u limuzinskom i karavanskom izdanju, s više snage, boljim performansama, ali i ‘zeleniji’ nego ikada. Opremljen je novim, ručno rađenim biturbo V8 motorom od 3982 kubičnih centimetara. Od motora kojeg zamjenjuje, novi je agregat manji, lakši i 32 posto učinkovitiji. Mercedes-AMG C 63 dolazi u dvije razine snage. Standardno donosi 476 konjskih snaga pri 5500–6250 okretaja u minuti i 650 Nm pri 1750–4500 okretaja. U C 63 S izdanju, razvija 510 konja pri 5500–6250 okretaja i 700 Nm pri 1750–4500 okretaja u minuti.
Najbrža AMG izvedba C-Klase – the C 63 S limuzina - stotku dograbi za samo četiri sekunde. Maksimalna je brzina limitirana na 250 km/h. Vrhunsku agilnost novitet može - osim potentnom 4,0 biturbo stroju - zahvaliti aluminijsko-čeličnoj strukturi, podesivim amortizerima, novom podešenju upravljanja.
C 63 koristi jedinstveno podešenje ovjesa, kako bi isporučio i vrhunski odziv te agilnost, ali i udobnost neophodnu za svakodnevnu vožnju. Uz to što isporučuje više snage, novi motor s dva turbopunjača emitira manje CO2 - 192 g/km. Ova kombinacija snage i emisija novi motor čini najučinkovitijim agregatom svoje vrste.
>> Zanosan križanac sportskog kupea, limuzine i karavana
>> Novi GT donosi kombinaciju trkaćih performansi i praktičnosti