HRVATSKO AUTOMOBILSKO TRŽIŠTE

Najprodavaniji Clio i Punto

13.11.2001.
u 00:00

* Tijekom listopada na našem je tržištu prodano 4730 novih automobila * Od početka godine hrvatski su kupci posegnuli za 61.669 vozila

Hrvatski listopad progutao je 4730 novih automobila, što je povećanje u usporedbi s prethodna dva mjeseca - kad je na automobilskom tržištu vladalo zatišje. No, ta je brojka još daleko od one iz zlatnog svibnja sa 10.013 prodanih automobila ili, pak, lipnja sa 9990 prodanih vozila. U prvih deset mjeseci ove godine hrvatski su se kupci - prema podacima agencije za istraživanje tržišta Promocija Plus - odlučili za ukupno 61.669 novih vozila, što jasno govori da bi ova godina po prodaji automobila u Hrvatskoj mogla biti rekordna.

Renaultov Clio još je najprodavaniji automobil na našem tržištu iako ga je - gledano po mjesecima - u posljednja tri mjeseca prestigao Fiatov Punto. Fiat je, naime, tijekom listopada prodao 557 modela Punta te - gledano po modelima, ali i ukupnoj prodaji - drži prvo mjesto, a Clio bilježi 350 prodanih primjeraka i drugo listopadsko mjesto. Najbolju prodaju imao je u svibnju, kad su se za taj model odlučila 1503 kupca. U ukupnom poretku najprodavanijih u 2001. godini Punto je drugi te drži 6,66 posto hrvatskog tržišta.

Treća na ukupnoj ovogodišnjoj listi najprodavanijih modela Opelova je Astra, četvrti je Volkswagenov Polo, a slijede Škoda Fabia, VW Golf, Peugeot 206, Škoda Octavia. Opelova je Corsa na devetome mjestu ukupnoga poretka, a za njom slijede Hyundaijev Accent, Citroenov Saxo te Renaultovi Twingo i Megane.

Listopad je malo izmiješao popis najprodavanijih, pa se sa 220 prodanih primjeraka VW Golf našao na trećemu mjestu, a Opel Corsa sa 204 prodana vozila drži četvrto mjesto. Peto mjesto na kraju listopada zaposjela je Škoda Fabia za koju se odlučio 201 kupac. Accent su poželjela 184 nova vlasnika.

Gledano po markama, protekli je mjesec - osim za najuspješniji Fiat te drugoplasiran Renault - razloga za radost donio i Volkswagenu. Zahvaljujući brojci od 560 prodanih automobila, ta se njemačka marka smjestila na trećemu mjestu. Slijedi francuski Citroen sa 423 prodana automobila, što pribrojeno rezultatima iz prvih devet mjeseci ove godine daje 6,2-postotni udjel na tržištu. Opel je na petome mjestu sa 376 prodanih vozila, a sedam vozila manje prodala je Škoda. Peugeot u listopadu bilježi prodaju 361 automobila, a osmi po prodaji je Hyundai sa 271 prodanim automobilom.

Prošlog su mjeseca nove vlasnike pronašli jedan Daihatsu te dvije Lancije. Po tri prodana primjerka bilježe Smart, luksuzni Jaguar i Honda. BMW je prodao 32 automobila, dok njegov glavni konkurent Mercedes bilježi 84 prodana primjerka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije