Novi Nissan Qashqai stigao je u redizajniranom izdanju treće generacije. Sjećamo se vremena kad se pojavio 2007. i generirao duge liste čekanja. Tada konkurencije praktički nije imao, a danas u vrijeme SUV-omanije teško je konkurente i izbrojati.
Pa što nudi pionir u klasi kompaktnih SUV automobila gdje je danas uz B SUV segment najveća gužva? Najveće novosti su još smjeliji vanjski dizajn, novo uređenje unutrašnjosti, cjelovito ažuriranje multimedijskog sustava i povezanih usluga i nova iznimno privlačna inačica N-Design, koju smo imali priliku testirati uz već poznati inovativni ePower hibridni sustav.
Qashqai je poznat po lakoći vožnje, a to je još naglašenije u novom modelu. Zaista impresionira jednostavnost vožnje koja ne zamara vozača, a dimenzije koje su u prosjeku segmenta (duljina 4425 mm, širina 1835 mm i visina 1625 mm uz međuosovinski razmak od 2225 mm i prtljažnik od 436-504 l) daju vrlo solidnu prostranost u kabini, ali i kompaktnost za vožnju u gradskom prometu.
U gradu je praktičan zbog kruga okretanja od 11,1 m, ali i zbog poboljšanog Around View Monitora koji uključuje četiri kamere koje pružaju savršeno jasan prikaz od 360 stupnjeva bez obzira na uvjete osvjetljenja. Od tla je odignut 18 cm, što pak znači da možete bez problema svladati rubnjake. Prednja maska je potpuno nova, od sjajne je plastike s dizajnom koji je nadahnut metalnim ljuskama drevnih japanskih viteških oklopa.
Pogonski sklop ePower uz CVT mjenjač i prednji pogon donosi vožnju samo na struju, dok 1,5-litreni trocilindarski turbobenzinac samo puni bateriju. Rezultat je poletna i vrlo ugodna vožnja uz elektromotor snage 190 KS i 330 Nm te ubrzanje do stotke za 7,9 sekundi. I potrošnja je sjajna, kombinirano iznosi oko 6 l/100 km. Qashqai sada dolazi, između ostalog, s novom atraktivnom bojom Deep Ocean, 20" naplatcima te 12,3" naprednim multimedijskim sustavom. Cijena tako opremljenog top modela jest 43.014 eura.