U najbrže rastućoj klasi u Europi, onoj malih crossovera, Renaultov je Captur jedan od najtraženijih te lani u Hrvatskoj u svom segmentu najprodavaniji. Posebnu seriju Helly Hanson, koja ionako vrlo atraktivnom crossoveru daje još privlačniju notu, na cesti primjećuju svi - i žene i muškarci, i stari i mladi. Ipak, čini se da se posebno sviđa vozačicama. Dvobojna karoserija, spojleri i posebni naplatci te još mnoštvo vizualnih dodataka daje mu poseban izgled, a u istom tonu uređena je i razigrana unutrašnjost.
Captur nije samo povišena verzija Clia, on je ipak prostraniji automobil s većim prtljažnikom - od 360 do 420 litara (ovisno o stražnjoj klupi koja se uzdužno pomiče 17 cm) pa sve do 1235 litara. Jedan od razloga popularnosti malih crossovera je njihova povišenost. Osim što su zbog većeg odstojanja od tla mali crossoveri atraktivniji, praktični su zbog bolje preglednosti i lakšeg parkiranja u gradu.
Testni model pokreće jedan od najpopularnijih Renaultovih motora, 1,5-litreni dCi sa 90 KS i 220 Nm okretnog momenta. Pouzdan, agilan i štedljiv motor (prosječno na testu 5,4 l/100 km), uparen s 5-stupanjskim ručnim mjenjačem u Capturu se snalazi odlično. Pogon je prednji, ali Captur Helly Hansen serijski dolazi sa sustavom Extended Grip. Napredan sustav nadzora prianjanja pogonskih kotača razvijen je iz sustava protiv proklizavanja, a vozilu omogućuje pouzdano prianjanje na cesti u teškim uvjetima vožnje (snijeg, blato, pijesak). Renault u Capturu ni ne nudi 4x4 pogon. Helly Hansen oprema dolazi dodatno na najjači paket Dinamique, a uključuje i multimedijski sustav R-Link sa zaslonom osjetljivim na dodir dijagonale 7 inča uz navigacijskim sustavom. Početna cijena Captura sa TCe 90 turbobenzincem je 111.400 kn.
>> Autoclick: Captur - crossover s izrazito niskom potrošnjom
>> Captur i Trax dobili najvišu ocjenu za sigurnost