Šesnaest godina nakon što je zamijenio model 100, Audi predstavlja četvrtu generaciju svoje limuzine više srednje klase, model A6, koji će se na tržištu pojaviti početkom iduće godine. U usporedbi s prethodnikom, u dužinu i visinu A6 nije rastao, dok se proširio za dva centimetra. Najviše je profitirao međuosovinski razmak koji je narastao za 7 cm što povećava komfor putnika. Prtljažnik je solidne zapremnine - 530 litara. Dobra je vijest da je A6 prošao kuru mršavljenja pa je lakši od prethodnika što smanjuje i potrošnju goriva. Audijevi stručnjaci su to postigli koristivši lagane aluminijske materijale pri izradi 20 posto karoserije, dok je ostatak izrađen od tvrdog čelika. Zgodnim interijerom dominira pregledan kokpit s poznatim Audijevim oblikom instrumenata, blago zakrivljenim prema vozaču.
Dva benzinca i tri dizelaša
Novi A6 će se nuditi s dva benzinska i tri dizelska motora, a kasnije i hibridnim pogonom. Benzince pokreću 2,8-litreni četverocilindraš sa 204 KS i trolitreni TFSI V6 sa 300 KS. Osnovni do stotke sprinta za 7,7 sekunda, a jači V6 za svega 5,5 s. Benzinci prosječno troše od 7,1 do 8,2 litre na 100 km. Osnovni dizelski motor je dvolitreni TDI s 177 KS koji do stotke dolazi za 8,7 s, a najveća mu je brzina 228 km/h. Pri tom u prosjeku troši samo 4,9 l na 100 km. Snažniji 3.0 V6 TDI dolazi u dvije verzije. Prva razvija 204 konjske snage (7,2 s do 100 km/h, 240 km/h, 5,2 l/100km), a druga 245 KS (6,1 s do 100 km/h, 250 km/h i 6 l/100 km. Svi motori dolaze serijski uz funkciju start/stop.
Hibridni pogon
Hibridni pogon će kombinirati 2-litreni TFSI motor sa 211 KS (poznat iz VW Golfa GTI) sa elektromotorom od 45 KS uparen s automatskim mjenjačem s osam stupnjeva prijenosa. Hibridni A6 do 100 km/h dolazi za 7,3 sekunde, postiže 238 km/h i troši 7,3 l na 100 km. Dio standardne opreme bit će i sustav dinamične vožnje "drive select" koji raspolaže s tri podešenja - comfort, auto i dynamic. Cijene još nisu poznate.