Novi Audi A6

Nakon kure mršavljenja njemačka limuzina dobiva i hibridni pogon

Audi A6 (1)
Foto:
1/8
09.12.2010.
u 08:00

Hibridni pogon će kombinirati 2-litreni TFSI motor sa 211 KS s elektromotorom od 45 KS

Šesnaest godina nakon što je zamijenio model 100, Audi predstavlja četvrtu generaciju svoje limuzine više srednje klase, model A6, koji će se na tržištu pojaviti početkom iduće godine. U usporedbi s prethodnikom, u dužinu i visinu A6 nije rastao, dok se proširio za dva centimetra. Najviše je profitirao međuosovinski razmak koji je narastao za 7 cm što povećava komfor putnika. Prtljažnik je solidne zapremnine - 530 litara. Dobra je vijest da je A6 prošao kuru mršavljenja pa je lakši od prethodnika što smanjuje i potrošnju goriva. Audijevi stručnjaci su to postigli koristivši lagane aluminijske materijale pri izradi 20 posto karoserije, dok je ostatak izrađen od tvrdog čelika. Zgodnim interijerom dominira pregledan kokpit s poznatim Audijevim oblikom instrumenata, blago zakrivljenim prema vozaču.

Dva benzinca i tri dizelaša

Novi A6 će se nuditi s dva benzinska i tri dizelska motora, a kasnije i hibridnim pogonom. Benzince pokreću 2,8-litreni četverocilindraš sa 204 KS i trolitreni TFSI V6 sa 300 KS. Osnovni do stotke sprinta za 7,7 sekunda, a jači V6 za svega 5,5 s. Benzinci prosječno troše od 7,1 do 8,2 litre na 100 km. Osnovni dizelski motor je dvolitreni TDI s 177 KS koji do stotke dolazi za 8,7 s, a najveća mu je brzina 228 km/h. Pri tom u prosjeku troši samo 4,9 l na 100 km. Snažniji 3.0 V6 TDI dolazi u dvije verzije. Prva razvija 204 konjske snage (7,2 s do 100 km/h, 240 km/h, 5,2 l/100km), a druga 245 KS (6,1 s do 100 km/h, 250 km/h i 6 l/100 km. Svi motori dolaze serijski uz funkciju start/stop.

Hibridni pogon

Hibridni pogon će kombinirati 2-litreni TFSI motor sa 211 KS (poznat iz VW Golfa GTI) sa elektromotorom od 45 KS uparen s automatskim mjenjačem s osam stupnjeva prijenosa. Hibridni A6 do 100 km/h dolazi za 7,3 sekunde, postiže 238 km/h i troši 7,3 l na 100 km. Dio standardne opreme bit će i sustav dinamične vožnje "drive select" koji raspolaže s tri podešenja - comfort, auto i dynamic. Cijene još nisu poznate.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije