Dečki iz Citroën Racinga, koji su posljednjih šest godina marljivo šarafili po automobilu najuspješnijeg vozača svih vremena Sebastiana Loeba, odlučili su napraviti i igračku za "obične smrtnike". Ekipa je to koja i sama već teško broji konstruktorske naslove u WRC-u i vrlo dobro zna što radi. Prvi put iz njihovog sportskog pogona kraj Pariza izišao je cestovni automobil, a pričekali smo ga na tvorničkom parkiralištu i odmah uskočili u njega.
Crno-narančasti autić kraći od četiri metra ukrašen je kričavim 18-colnim felgama, uz ukrase od ugljičnih vlakana.
Nabildanko sa 202 KS
Otvaramo vrata tog nabildanka sa 202 KS iz 1.6 turbo benzinca, sjedamo u školjkasta Recaro sjedala, ali začudo, baš ništa nas ne žulja iako vozač ima kilograma upola manje nego automobil konja. Portir u tvornici podiže rampu i već jurimo prema obližnjem Versaillesu. Narančasta boja unutrašnjosti tjera na akciju, noga je na gasu, za 6,5 sekundi već smo na 100 km/h, no onda se nevoljko seli na kočnicu. Francuzi vole rotore, pa Brembove kočnice rade punom parom. Potrošnja je deklarirana oko 6,4 l/100 km, ali teško će se vozači odlučiti na ekonomičnu vožnju.
Podvozje nije pretvrdo
Ono najvažnije, automobil je udoban! Podvozje nije pretvrdo, ne naginje se u brzoj izmjeni zavoja, a solidno sluša i električni servo upravljač. Lagani automobil s puno konja voli proklizati, pogotovo na mokroj cesti, no o tome se brine ESP, koji oni samouvjereniji mogu isključiti. Ako ne želite da se svi okreću za vama, preporučujemo alternativnu bijelo-crno kombinaciju boja na kojoj se spomenuti karbonski dijelovi još bolje vide.