Najmanje problema stvaraju automobili azijskih proizvođača, otkrilo je to istraživanje Belgijske organizacije za zaštitu potrošača Test Anakoop na više od 60.000 vozila u pet europskih zemalja.
Na samom vrhu te ljestvice nalaze se Lexusovi automobili, inače Toyotinoj luksuznoj marki automobila, gdje se tek šest posto vozača moralo vratiti u servise tijekom jamstvenog roka zbog kvarova. Što se tiče europskih proizvođača, prvi na ljestvici bio je Seat koji je inače na 10. mjestu, a iza njega Dacia te Škoda, prenosi Revija HAK.
Večina problema s kojima se vozači susreću bili bi kvarovi na električnim funkcijama poput akumulatora, svjetala te centralnog zaključavanja (17%), dok je to u 13 posto slučajeva problem u kočnicama. Na trećem mjestu nalaze se problemi s motorima, među kojima najviše problema imaju vozači dizelaša.
Popularne marke poput Audija, Mercedesa i BMW-a relativno su nisko na ljestvici s obzirom na cijenu: Mercedes-Benz nalazi se na 18. mjestu, BMW na 19. te Audi na 23. mjestu od njih ukupno 36.
Od svih automobila, najnezadovoljniji su vozači Tesle, a nakon njih slijede vozači Alfa Romea, Land Rovera i Jaguara.
Ovo je kompletan popis:
Lexus (95, 89)
Subaru (93, 87)
Toyota (91, 86)
Mitsubishi (89, 83)
Kia (89, 84)
Suzuki (89, 83)
Hyundai (87, 83)
Honda (87, 87 )
Mazda (85, 87 )
Seat (85, 83)
Dacia (85, 81)
Škoda (84, 84)
Nissan (82, 81)
DS Automobiles (82, 81)
Volkswagen (82, 83)
Smart (82, 82)
Peugeot (82, 81)
Mercedes-Benz (82, 85)
BMW (82, 85)
Mini (82, 85)
Ford (80, 82)
Citroën (80, 80)
Audi (80, 84)
Volvo (80, 86)
Renault (80, 80)
Ssangyong (80, 81)
Porsche (76, 92)
Opel (76, 79)
Fiat (76, 77)
Jeep (72, 81)
Lancia (68, 77)
Chevrolet (68, 76)
Jaguar (68, 87)
Land Rover (64, 82)
Alfa Romeo (64, 84)
Tesla (60, 91)
>> VIDEO Objavljeno kolike su mirovine u Njemačkoj, mnogi ostali neugodno iznenađeni
Malo bi tu trebalo drugačije voditi statistiku... Bit svega je da li je auto privatan ili je od tvrtke, jer svugdje vrijedi ona jel tvoje? Time bi se izbacili flotni automobili, rent-a-carovi i slični. To bi donijelo nešto objektivnije rezultate... Ovako je sve u sferi reklame. Evo, kod mene u firmi prijatelji s serviserima su ljudi koji voze Toyotu i VW. Za VW je to opće poznato, no Toyota je uvijek imala status auta koji jako rijetko ide na servis. Očito baš nije tako...