Testirali smo

Nezaustavljiv na terenu, još komforniji na cesti uz štedljiv 2,3-litreni dizelaš

Mitsubishi L200
Foto: Mladen Milčić
1/2
21.11.2019.
u 21:24

Novi L200 donosi mnogo atraktivniji i moćniji dizajn. Temeljito je obnovljen uz karakterističnu “Dynamic Shield” prednju masku

U vrlo specifičnom segmentu pick-up vozila japanski Mitsubishi se drži odlično. Njihov L200 koji je prošao opsežan redizajn i koji smo imali priliku isprobati ove godine bilježi 84 registracije uz udio od 22,2% tržišnog kolača.

Novi L200 donosi mnogo atraktivniji i moćniji dizajn. Temeljito je obnovljen uz karakterističnu “Dynamic Shield” prednju masku. To je ono što su kupci tražili, a i pri drugim se poboljšanjima Mitsubishi vodio prema zahtjevima kupaca pa je poboljšao i audio sustav, materijale u interijeru, grafiku instrumenata. Smanjio je buku u vožnji, dotjerao funkcije grijanja i hlađenja, olakšao utovar i istovar u vozilo s nosivošću većom od jedne tone i kapacitetom vuče od 3000 kg.

Smanjena potrošnja goriva

L200 dolazi i uz obnovljeni turbodizelski motor koji zadovoljava najnoviju Euro6d normu. Obujam je s 2,4 litre smanjen na 2,3 litre iz kojih izvlači 150 KS i 400 Nm okretnog momenta, a potrošnja je, pogotovo na autocesti, prema tvrdnjama iz Mitsubishija znatno smanjena. Službeno, kombinirana potrošnja automobila dugačkog 5,30 metara s masom od 2 tone je 7,6 l/100 km (7,8 l automatik). Mi smo na kraćoj ruti od 50-ak km na otvorenoj cesti uz laganu vožnju s automatskim mjenjačem trošili 8,2 l/100 km.

Uglađenija vožnja asfaltom

Dakako, L200 standardno stiže uz 4x4 pogon s blokadom centralnog diferencijala, a sada je odabir moda off road pogona (2H, 4H, 4HLc i 4LLc modovi) olakšan ovisno o uvjetima vožnje – makadam, snijeg/blato, pijesak, stijena. Nova funkcija 4x4 pogona je i kontrola spuštanja niz brdo (HDC) koja se brine za održavanje odabrane brzine vozila između 2 km/h i 20 km/h pri spuštanju kako bi se vozač mogao u potpunosti usredotočiti na upravljanje automobilom. Mitsubishi L200 je bio i ostao vrhunski terenski automobil, a sada je, uvjerili smo se, još uglađeniji u vožnji cestom.

L200 nudit će se u dvije karoserijske izvedbe. Club Cab nudi pomoćnu stražnju klupu, a Double Cab ima klasična stražnja sjedala. L200 Club Cab s Intense opremom stoji 235.000 kn, a početni Double Cab (Invite) stoji 249.000 kuna. Početna verzija dolazi sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, dok se Double cab može kupiti i uz 6-stupanjski klasični automatik (+22.400 kuna).

Pogledajte video najgore parkiranih auta na hrvatskim cestama:

Ključne riječi

Komentara 2

BA
BakaMraz
00:44 26.11.2019.

Nismo niti mi u EU vidjeli američke verzije ove kamionske kante!

Avatar Ironman0105
Ironman0105
23:57 22.11.2019.

Interesantno. Tu u USA nikad nisam vidio Mitsubishi pick up.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije