Redizajniranu sedmu generaciju Toyote Hilux testirali smo u Extracab karoserijskoj izvedbi. Dolazi s dvojim vratima, a straga ima usku klupu. Mjesta za noge ima dovoljno i za silu se iza mogu prevesti i tri osobe, ali nije za duža putovanja s punim komforom. Inače, Hilux dolazi u tri izvedbe: Singlecab s dva sjedala, spomenutoj proširenoj Extracab verziji te Doublecab sa standardnom putničkom stražnjom klupom. Pick-upovi se tretiraju kao gospodarska vozila pa se na njih ne plaća trošarina i može se u potpunosti odbiti PDV. Dakako, ako ste pravna osoba ili obrtnik.
Izuzetak je Doublecab verzija koju Carinska uprava ne smatra “radnim strojem” i na koju se plaća trošarina, ali se i na nju može u potpunosti odbiti PDV.
Hilux je dug 525 cm, a Extracab verzija nudi duljinu tovarnog prostora od 183 cm Singlecab, usporedbe radi, nudi 234 cm dug utovarni prostor. Početni motor 2,5 D-4D sa 144 KS uz 5-stupanjski mjenjač sasvim je dostatan za sve potrebe, terenske i cestovne, bez obzira na Hiluxovu masu od skoro dvije tone. Na terenu pomaže gotovo kamionski okretni moment od 343 Nm dostupan od niskih 1600 pa do 2800 o/min. Hilux je robustan, 21,5 cm odignut od tla s ulaznim kutem od 30, a izlaznim od 22 stupnja. Uz odličan 4x4 pogon, pravi reduktor i stražnji diferencijal praktički je nezaustavljiv. I robustan ovjes omogućuje mu prelazak riječnih korita, pješčanih dina i potoka s lakoćom.
Ali, nije neudoban ni pri krstarenju autocestom, bez obzira na lisnate opruge straga koje osiguravaju dobru pokretljivost na zahtjevnim terenima i omogućuju bolje opterećenje. Dapače, vrlo se ugodno voziti u njemu s putnom brzinom od 150 km/h. Prosječna potrošnja nam je bila 8,3 l/100 km. Cijena je 202.320 kuna.
>> Provjerili smo: Koliko se čeka na pojedine modele vozila?
To bi tata!