Testirali smo

Nikad ležernija Audijeva poslovna limuzina

Audi A6
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
1/11
15.10.2018.
u 08:54

Testni je A6 opremljen dinamičnim upravljanjem svim kotačima, virtualnim kokpitom, prilagodljivim zračnim ovjesom...

Nova generacija Audijeve ‘šestice’ na tržište je donijela tehnološku revoluciju, ali i mali dizajnerski odmak od za taj segment već uvriježene tradicionalnosti. Novi A6 modernijeg je i dinamičnijeg izgleda. Eleganciju isprepliće sa sportskim duhom, a sve je to obilno začinjeno najnaprednijim sustavima za bolje vozne osobine, veću sigurnost, komforniju vožnju, bolju povezivost. Pogled na popis naprednih sustava nameće zaključak da je novim Audijem A6 prilično zahtjevno upravljati. Naprotiv. Ne sjećamo se kad smo opuštenije i ležernije vozili limuzinu ovakvog kalibra.

Interijer je novodizajniran. Gotovo su sve komande digitalizirane i objedinjene u tri ekrana, od kojih su dva dodirna. Preko jednog od njih upravlja se MMI sustavom - centrom za upravljanje postavkama vozila, audio sustava, navigacijom - a preko drugog se pristupa automatskom 4-zonskom klima-uređaju. Na dodir ‘tipke’ na ekranu osjeti se slabašna vibracija, što vozaču omogućava da nešto odradi i bez zadubljivanja u ekran. Treći, 12,3-inčni ekran je instrumentna ploča - Audijev virtualni kokpit, kojeg vozač može prilagođavati vlastitim željama.

Audi A6
1/12

Buka u kabini zanemariva je i pri većim brzinama, prilagodljivi zračni ovjes odlično upija neravnine. Vozaču je na raspolaganju Audi drive select kojim mijenja vozne karakteristike automobila. Testni je A6 opremljen je i dinamičnim upravljanjem svim kotačima, čije se prednosti vide u mogućnosti okretanja na malom prostoru, parkiranju na skućenim mjestima, ali i u dinamičnijoj vožnji zavojima.

Pod poklopcem isprobanog A6 uglađen je i miran V6 3,0-litreni dizelaš s 286 KS i 620 Nm okretnog momenta. Stigao je u paketu s 8-stupanjskim Tiptronic mjenjačem gotovo neprimjetnih izmjena stupnjeva prijenosa, a snaga se prenosi preko quattro pogona na sva četiri kotača. Isprobani A6 do stotke pojuri za 5,7 sekundi. Ubrzava profinjeno, uglađeno, te se stvarna brzina u kabini ne osjeti. Prebogatu opremu isprobanog modela ovdje je nemoguće nabrojati. Sa svom opremom i državnim davanjima stoji 800.243 kn.

Pogledajte i video razgovora s Matom Rimcem:

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije