Razigrano osmišljena, robusna kutijasta karoserija Citroena C3 Aircrossa skriva - za jedan gradski model - i više nego solidnu količinu prostora, kako za putnike, tako i za prtljagu.
Iako je dugačak samo 415,6 centimetara, francuski model i na stražnjim sjedalima nudi dovoljno prostora za noge i glavu visokih putnika. Kutijast oblik karoserije i visina od 164 centimetra i ovdje su se, očito, pokazali dobrim receptom. U C3 Aircrossu sjedi se povišeno, što je ugodno i povećava sigurnost. Koristan je detalj i pomična stražnja klupa (za 15 cm). Ovisno o položaju stražnje klupe, prtljažnik prima od 410 do 520 litara.
Uz zanimljiv dizajn, Citroenovu su modelu adut i odlični motori, solidna opremljenost i dobre vozne osobine. Naime, iako mu je podnica 17 cm odignuta od tla, C3 Aircross ne naginje se pretjerano, djeluje stabilno. Upravljiv je i na vozačeve zahtjeve reagira u razumnom vremenskom periodu. Startnošću nije u vrhu ponude, ali, uostalom, nije mu to ni svrha. Benzinac od 110 konja dovoljno je agilan za svakodnevne gradske situacije. U putničkoj je kabini na otvorenoj cesti umjereno bučno, dok je pri brzinama većim od 120 km/h buka u kabini prilična.
No, osnovna udobnost vožnje je uzorna. C3 Aircross odlično upija neravnine na prometnicama, sjedala su udobna. Materijali korišteni u interijeru većinom su meki na dodir, ali mjestimice dojam ipak kvari tvrda plastika. S druge strane, za pohvalu su brojne mogućnosti personalizacije, kao i početna cijena od 110.767 kuna.
Testni primjerak u Feel PureTech 110 BVM izvedbi stoji 125.463 kuna, odnosno 133.763 kn s dodatnom opremom (crvena boja, pomoć pri parkiranju straga, rezervni kotač, maglenke, uređenje Urban Red).
Serijski je Citroen C3 Aircross od početne izvedbe solidno opremljen. Donosi, primjerice, klimatizacijski uređaj, pomoć pri kretanju na kosini, prednje električne podizače stakala, prepoznavanje znakova ograničenja brzine, putno računalo, limitator brzine.
Pogledajte video o tome koliko vrijede vozačke dozvole i kada ih trebate zamijeniti:
na kaj ovo liči..